Friday, February 25, 2011

“Hantu KAK JIJAH Balik Romah...”

Salam.
25-02-2011

Selamat bertemu kembali di persada(?) dunia blog. AA baru saja melepasi satu fasa kehidupan, yang sangat biasa lagi tidak istimewa.

Kembali ingin menulis begitu banyak perkara “yang ingin dikongsi”. Setelah “bas yang ditumpangi” tiba di perhentian yang dikehendaki dan berpatah balik ke depan romah, di sinilah AA.

Apa khabar kengkawan? Terimakasih banyak ya, masih sudi menjengah laman rumah ini, walaupun tuan rumah ntah ke mana merayau... > sengihh..

Terimakasih juga pada yang masih sudi berlepak-lepak di serambi rumah ini — nak masuk pintu tak kunci, tapi tuan rumah takda lak — dan yang masih sudi berborak-borak sembang memeriahkan halaman.

AA akan berusaha untuk menjawab segala, SEMUA komen-komen yang tertinggal di beberapa entri sebelum ini. InsyaAllah, pasti akan dibalas, walaupun mungkin tidak lagi penting pada orang, tapi sentiasa PENTING bagi saya.

...jap, jap... nak potong rumput jap. Dah panjang benau tu...


~...HISYAM pernah mengusik SERI BULAN seperti Bulan, sekejap mengambang penuh, sekejap pudar, kadangkala muncul, ada waktunya tidak kelihatan tetapi HISYAM yakin SERI BULAN sentiasa berkembang indah di taman hati lelakinya...~









26 comments:

  1. ih banyok beno antu nok balik rumoh yea

    slamat kembali ke rumah brantu

    ReplyDelete
  2. kak jijah...
    dah ada romah?
    bolehlah singgah lagi nanti...

    ReplyDelete
  3. hikhik, sye ske je kt blog nie....ptutlh lamer ilang...

    ReplyDelete
  4. Selamat Pulang Kak AA ... jauh dan panjang perjalanan akak yer. Lenkali naik kapal terobang, cepat sikit sampai nyer :) Apa apa pun nak kasik tahu ... rindu banget sama akak :)

    ReplyDelete
  5. welcome back kak jijah....

    klu kak limah dgn lagu enjit2 semut... kak jijah lagu apa pula untuk santapan hawa telinga pengunjung rumah berhantu ni...

    ReplyDelete
  6. salam jumaat.. singgah lompat jap

    ReplyDelete
  7. lama benau tinggal rumah....:P
    balik kg ka kak?

    ReplyDelete
  8. k.azie lain kali naik kapei trobang jangan baik basss...

    ReplyDelete
  9. kak, lepas tebas rumput jgn lupa sapu sawang.. hehehe..

    tak menyabor nak bace entry seterusnya... :)

    ReplyDelete
  10. lamo bona baru sampai romah, bas united rosak ko!

    selamat menebas dan menyapu... janganlah lama bona lak..

    ReplyDelete
  11. ada gak perasan blog akak mcm senyap je lately ni..pegi holiday ye? welcome home :D

    ReplyDelete
  12. Hantu kak limah ke hantu kak jijah?? Kak Azie apa kabar? masih aktif bersama SIM?

    ReplyDelete
  13. selamat kembali kak azie ku sayang

    mula2 ak majuk..bila dah tayang selipor jepun..
    terus gelak saorang2..

    miss u like crazy!!!

    ReplyDelete
  14. welcome back sis..sangat rindu dengan celoteh akak..

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. CEMOMOI:
    Ehhh antu pun pandai balik romah. Takkan nak merayau jer, kan? hahahaha



    AKAK:
    Singgah... singgahhh...



    AYUNI:
    terimakasihhh.

    ReplyDelete
  17. ACIK MLMW:
    Terimakasih Acik, atas rasa rindu itu. I like!.
    Naik kapai terobang tiket mehai. :)


    MUNNA:
    Tengah nak cipta lirikk..


    NM02:
    Lompat tinggi skit. teruis naik atas serambi. :)

    ReplyDelete
  18. KAKCIK:
    You are welcome, dear.


    ZAKIYAH:
    Kampung Kak Azie merata-ratap.


    JUNAINA:
    Bas pun syiokkkk!

    ReplyDelete
  19. EJA:
    Tak sampai tangan nak sapu sawang.


    KAK ZAITUN:
    Salam. Terimakasih.


    ATI:
    Terimakasihhhhh!

    ReplyDelete
  20. IBUINTAN:
    Bior lama jangan langsung tak balik. hhehehehe



    FATT:
    Terimakasihhhh... I’m back!



    CAHAYA KITA:
    Sihat adanya. Terimakasih.

    ReplyDelete
  21. AYUUUUUU...!
    Berani nak majuk yerrrr...?



    MIMIJAZMAN:
    Tak pegi mana-mana pong.



    AMY:
    Rindu Amy jugak!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails