Thursday, February 10, 2011

Tunggu sekejapppp....!

Salam.
10-02-2011, petang (curi time kija).


Sori berlori.


Agak kalut. Buat-buat sibuk.

Jika sanggup tunggu, harap dapat tunggu sekejapppp...


Tunggu kat stesen bas yerrr...!


~...pernah berhimpit di dalam bas lompat-lompat ketika sangat teringin hendak ke pekan dek kerinduan dan kebosanan terkurung di Kampung Separuh Desa, lalu HISYAM hanya mampu senyum simpul bila SERI BULAN mabuk kepayang...~








37 comments:

  1. munna sanggup je tunggu.. stesen bas yg mana satu..

    ReplyDelete
  2. takpe~saya tunggu~~ble order popcorn?

    ReplyDelete
  3. saya tunggu..
    dgn harapan kak azie dtg dgn pisang goreng nangka yer..hhee

    ReplyDelete
  4. saye tunggu ye...tapi stesen bas yg mane tu kak azie...

    ReplyDelete
  5. dia tau ke dak ni? kat kat mana pulok dia tunggu

    ReplyDelete
  6. stesen bas mana nak tunggu ni kak?..:)

    ReplyDelete
  7. nak ikut boleh?hehe

    pergi toilet taknak ikut..

    ReplyDelete
  8. tunggu kat stesen bas? okeh okeh!

    ReplyDelete
  9. kat sini hujan..tiba2 saya teringat lagu tu lah kak azie..."tunggu sekejap wahai kanda kerana hujan masih renyai.."..
    psst...nak tunggu stesen bas mana nih..???ce kabo..

    ReplyDelete
  10. ni nak tnggu kt tmpt biasa ker?

    ReplyDelete
  11. Bak nombor telefon bos Azie...

    Nak report. Hehehe

    ReplyDelete
  12. jenuh tunggu.. stesen bas mana satu ni?

    ReplyDelete
  13. hehehhe..

    bas no brp kak?kaler ape?metro?rapid?

    hehehehhe

    ReplyDelete
  14. kalau naik bas ayu nak, kalau naik kereta atau selainnya ayu tamo.....

    ayu suka join rombongan cik kiah..
    hehehehehe

    ReplyDelete
  15. 16 jam dari petang semalam......sekejap apeee?

    berjanggut dah ni dok tunggu

    ReplyDelete
  16. dah lebih dari sekejap dah menunggu nie...bak kata kak kujie dah 16jam dah...tak mai2 jugak...iskh..iskh..

    ReplyDelete
  17. ni nak tunggu kat BAS STAND KLANG atau BAS STAND di KLANG?

    ReplyDelete
  18. alah...kak, takde citer lawak ke???hehehe

    ReplyDelete
  19. tunggu kat bus stand KLIA ka?jgn lupa bawa tart nenas tau :)

    ReplyDelete
  20. jgn naik bas yg tak tutup pintu dah ye..kang jatuh tergolek

    ReplyDelete
  21. salam buat AA...
    lama tak naik bas loncat-loncat..sampai rega teket pun tak tau dah la ni...

    ReplyDelete
  22. adakah entri ini mengandungi rahsia-rahsia tertentu??? hmm....

    ReplyDelete
  23. kak azie

    rindu,,,,,,,,,,,,
    bas awat lah lambat sangat..

    tak sabor nak tunggu kamu,.

    PS: ayu doakan yang baik2 untuk kak sekeluarga..bawa ole2 yer...20sen

    ReplyDelete
  24. akak......saya menjengul di muke pintu niii.... :D

    ReplyDelete
  25. nak tumpang ler 2 kaki.. buleh? :)

    ReplyDelete
  26. kak...semoga kak sihat2 selalu..
    hulurkan berita agar ayu tak ternanti2...

    rindu..(adeh, payah kalau ayu dah sayang....selamanya teringat dan terbayang2)

    ReplyDelete
  27. sanggup ku tunggu andai itu kamu..hahaha

    ReplyDelete
  28. tunggu sekejap wahai teman..hehe macam lagu p,ramlee pulak

    pergi jalan jalan ke..ikutttt

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails