Monday, December 5, 2011

JomHeboh 2011: Warna-warna Ceria...

Assalamualaikum
Senin
05-12-2011


Sebab aku dah gatai mulut sebut “jom pi JomHeboh” pada CHAK beberapa hari lalu, tentulah dia tuntut janji.

Kebetulan, 3 orang anak menakan sedang bercuti di rumah MyAnak Menakan CIKINTO. Rumah CIKINTO dekat saja di Bukit Jalil, so aku offer bebudak tu join sekali dengan CHAK dan ALIA.



Lalu seronoklah bebudak berlima tu dapat pegi JomHeboh dengan dikawalselia oleh aku seorang. Masih belum sesak time ni.

Pertama kali buat depa, tapi kali ke-2 buat aku selepas 4 tahun (pertama kali dulu pergi kerana tugas).




Aku ikut jer mana booth depa nak pi. Benda apa depa nak jenguk, nak try, aku ikutkan saja dari belakang.

Kerana sekarang musim hujan, kami pergi seawal jam 10.00 pagi. Kira-kira kul 12, semua pakat letih.


Memang pun, bukan ada tempah duduk pun kat situ. Dah la panas terik, sampai sakit kepala.


Yang penting bebudak tu happy sangat...!




Hasil buruan. Sakan gak aku borong, sampai senget bahu. Mujur aku bawak bag-pack. Sumbat semua.







7 comments:

  1. er..takdela kak nak pergi....saya pening kepala tengok orang ramai2....tapi bab air & makanan jajan murah2 tu best..hehe

    ReplyDelete
  2. tq tolong bawak diorang jejalan.....sorry berlori tak dpt join :)

    ReplyDelete
  3. 1st n last time sy g JH masa kt stadium SA lama dlu. mmg takder aper2 pon melainkn nk perabeh duit ajer...huuhuhhuuh. takat nk jmpa retis kne bersesak2 baik tito ajer kt umah kn, kak?...kalo nk g pom sy buat mcm akak lah, g awal2...

    ReplyDelete
  4. tak pernah lagi ke JOM heboh ni hehe

    ReplyDelete
  5. Letih tu sekejap saja. Bebudak tu seronok sangat dapat jalan sana jalan sini dalam keadaan yang berwarna warni dan meriah.

    Tak jumpa artis pun.

    Nampak ler kelibat AKO kat booth mana ntah, tapi kami tengok dari jauh jer.

    ReplyDelete
  6. Dah lama tak ke 'Jom Heboh' ni...

    ReplyDelete
  7. dah lama sangat tak pergi jom heboh.. pujuk rayu kat en. suami, tak dilayan.. malas nak bersesak2..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails