Monday, December 19, 2011

Pertemuan Blogger 18 Dis: Memory Card Sudah Ditemui...

Assalamualaikum
Senin, petang
19-12-2011


Entri sebelum ini, sangat meriah nampaknya. Yeahhh... memory card saya sudah ditemui. Beg yang semalam terpaksa diangkut sama ke tempat kerja, bagi meneruskan penyelongkaran. Akhirnya....

Tapi nanti saya updatekan serba sedikit cerita dan suasana. Mungkin ayat tidak sebaik orang lain, tapi gambar mungkin membantu menjadi pencerita terbaik. Nanti saja.

Komen-komen di entri saya sebelum juga belum dapat dibalas segera. Tunggu ya.

Aku suka nak tayang lagi gambar ini:

Hasil usaha Pakcik GEDEK kita. Dia tak declare diri sebagai UNCLE, orang yang panggey cenggitu, so dia terpaksa ler redha. Naper? Nak orang panggey U ‘abang’ ker? Oh tidakkk..! hahahaha

Ini antara kisah semalam juga.

Dalam sibuk semalam, menerima cenderahati dari beberapa orang teman yang baik hati lagi pemurah. Terimakasih.

Gelang (dari Sabah) dari MAMAWANA, maaf tak sempat pun nak borak lama semalam.
FM Bunga Matahari dari sapa lagi kalu bunga si GADIS BUNGA.
Senireka bentuk basikal yang ada loceng PURPLE tu dari FARA. Katanya dah lama simpan. Aku baru teringat itu hadiah kerana aku jadi follower dia ke-222. (yang ke-111 adalah GEDEK!)


Warna PURPLE yang buat aku meroyan...! Thanks KAKCIK SEROJA. Tidak pasti untuk meraikan apa hadiah ini, but I like!



Temujanji dengan Kak Tee tengahari tadi berakhir di meja makan. Tak sangka dia rupanya dah tempah meja. Menunya sangat simple. Tapi enak youuuu....! *Nampak purse baru yang kaler PURPLE tuh? (^_^)



~...andai bulan dapat dipetik, sudah lama berada di bawah tempurung di hujung ampaian untuk SERI BULAN, andai bintang boleh dikait sudah lama berada di dalam sampul surat berbunga di bucu untuk HISYAM, tetapi siapa pula yang hendak memetik buah bidara untuk nasi lemak...?~







13 comments:

  1. Tiada sempena apa2 Azie. Hanya tanda ingatan dari seorang kakak buat adiknya. :)

    ReplyDelete
  2. KAKCIK:
    Selalu buat hati saya cair, jiwa saya sayu. Tapi gelak tetap besar!

    ReplyDelete
  3. SALAM,
    LF MENUNGGU GAMBAR2 PERJUMPAAN DRPD AZIE. LF KINI MENGUMPULKAN SEMUA GAMBAR2 BERKAIT DGN PERJUMPAAN YG DISIARKAN DALAM BLOG SAHABAT2 KITA ... MASUKKAN KE DALAM SATU ALBUM DALAM BENTUK SLIDE SHOW. HARAP KAKCIK KITA CEPAT SEMBUH

    ReplyDelete
  4. Azie sememangnya layak dapat pelbagai cenderahati dan orang lain tak patot jeles pon...

    sebab kamu antara 'tulang belakang' yang hebat!

    ReplyDelete
  5. siang2 kan, bunga matahari tu akan ikut arah matahari tau kak!

    ReplyDelete
  6. DATO’ LF:
    Nanti saya usahakan. Saya pasti upload semua yang sempat disnap.



    GEDEK:
    Terimakasih. Kata semangat tu buat saya rasa nak buat satu tong lagi Air Asam Boi!

    ReplyDelete
  7. GADISBUNGA:
    Kak Azie takut, bila malam dia layu tunduk...

    ReplyDelete
  8. Seronoknya ..... jelesss kita tau.....

    ReplyDelete
  9. CHIK ATT:
    Tu baru sikit gambo nya... tunggu nanti ada lagi gambo menderu dimasukkan. hehehe

    ReplyDelete
  10. kak azie mesti meriah kan. saya jugak kelesuan kat rumah.

    ReplyDelete
  11. ok, sindrom tatau nak kata apa sudah melanda. ala2 speechless...(masih mood happy tahap melampau gaban)... purple=kak azie azah...hokeh, noted!!

    ReplyDelete
  12. ERI-CHAN:
    Sama ler kita. Meriah pastu lesu gak.



    AKUZLE:
    Amboiii... tido mengigau ker? ahaks!

    ReplyDelete
  13. tengah tunggu gambo2 menderu masuk .. hihi.. (mode: tak sabar) :)

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails