Wednesday, December 28, 2011

Meeting bertukar dating...

Assalamualaikum
Rabu
28-12-2011



Sepatutnya aku dikehendaki wajib hadir mesorat malam ini. Tapi last minit ditunda kerana masalah teknikal.

Tapi aku ada “meeting” lain yang lebih menjurus ke arah dating.


Bertahun nampak papan tanda ni, baru malam ini aku perasan ianya nampak lawa di malam hari!


MyAnak Menakan; CIKINTO bertahilalat di atas bibir.


Tiga gelas untuk 3 orang (termasuk another MyAnak Menakan; LIYA LEVREZ). CEBEN minum air suam jer.



Tak terasa sangat Mee Udang malam ni, sebab leka bersembang dari satu pasal ke satu pasal.


Aku berani mengaku, berbanding sekian ramai adik beradik pompuan yang lain, aku agak terbuka dengan anak-anak menakan. Kami macam kengkawan. Boleh geng!



~...sejak HISYAM membawa SERI BULAN menjadi pemastautin tetap Teratak Nyatuh, Pak Utih sudah berani bergurau kasar mengusik manja sehingga Mak Utih mula cuak orang tua buang perangai tanpa sedar dia sendiri gemar menyakat HISYAM yang tenang jadi tak senang...~







15 comments:

  1. akak pun boleh ngam ngan anak2 buah...
    satu kepala cam org muda hehe

    ReplyDelete
  2. Apasal tak ajak saya tadi? Bukan jauh sangat pun Pandan Indah tu. Kita duduk di kawasan PBT yg sama! ahaks

    ReplyDelete
  3. KAK QUEENIE:
    Ada ketika kita boleh menjadi kawan. Ada ketika kita boleh menjadi emak.



    YUNUS BADAWI:
    Laaaa... selepas KAKCIK SEROJA dan GEDEK, sorang lagi blogger menjadi jiran saya!

    ReplyDelete
  4. dah bertahun saya duduk kat sini. Azie aje yg tak tahu ... huhuhu

    ReplyDelete
  5. tak pernah perasan pon ada papan tanda tu...!

    ReplyDelete
  6. Terima kasih kerna sudi luangkan masa. Mmg betul tak berapa rasa mee udang sbb leka bercerita. Nnt jumpa lagi..insyaallah :)

    ReplyDelete
  7. YUNUS BADAWI:
    Saya pun bertahun duduk sini, Abang YB jer yang tak tahu. Hihihihihi



    GEDEK!:
    U tak tinggal sini, memang la tak perasan.



    CIKINTO:
    Yeahhhh... sure!

    ReplyDelete
  8. Sedap nampaknye mee udang tu... rugi rsnye x betul2 merasa ;)

    ReplyDelete
  9. betul. kadang2 lebih suka kongsi rahsia dgn anak2 buah...eheheh

    ReplyDelete
  10. saya ada pakcik yg sgt best!
    bagus apa rapat ngn anak menakan

    ReplyDelete
  11. laaaaaaaaaaaaaaaa..saya baru tau Cikinto anak buah akak Azie !

    ReplyDelete
  12. Anak2 menakan Aina pun mcm tu, nak apa2 minta dengan mama. Ada boyfriend pun bagitau mama, mak depa jadi teman gaduh ja.

    ReplyDelete
  13. pepagi ni kecur pulak air liur tengok mee udang tu... alahai sedapnya kalau dapat semangkuk!

    ReplyDelete
  14. saya tak pernah makan mi udang.. memang kuah dia cair eh..

    ReplyDelete
  15. kalau mak menakan treat anak menakan like friends, memang serasi sangat kan.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails