Thursday, May 2, 2013

Pesta Buku PWTC 2013: antara suka dan duka saya...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis
02-05-2013


Bulan Mei sudah tiba.

Tak sempat nak menulis beberapa cerita yang tertinggal di bulan April. Nanti saja.

Gambar sekitar saya duty di booth Pesta Buku Sabtu, 27hb yang lalu.





Memang tempat kija saya ada keluarkan robot sendiri.


Sudut jualan lego. Lego untuk pendidikan.



Macam ada slope kat situ kan? Sebenarnya mat yang bercorak “3D”. Sekali pandang nampak biasa, tapi bila disnap gambar baru jelas nampak effect 3D nya.


Sempat jumpa novelis terkenal Puan Melur Jelita, dapat autograf istimewa walaupun agak kuciwa kerana novel terbaru yang dilancar di booth, tajuk MyPI (My Precious Iris) sudah habis. Tak cukup masa pulak nak menunggu stok masuk. Takpa. Saya boleh cari lain kali.

Kuciwa lain: saya terlepas berjumpa novelis KAMSIAH ABU (walaupun dah standby bawak 3 novelnya utk diautograf). Saya sampai di bilik Karangkraf, novelis tu baru saja beberapa minit balik. Aduhai...

Bak kata kawan saya yang suka benor mengejek saya: “Lu sapa orang mau tunggu sama lu?” hahahaha!

Betul. Siapa lah saya...





 ~...enjin generator terpadam sendiri membuatkan Mak Utih melatah tidak tersukat patah sedang Pak Utih masih di serambi melayan asap merawang di depan mata dan SERI BULAN terpegun tidak berkutik di penjuru laman kerana HISYAM juga terkejut seperti orang terperanjat macam telinga kena jentik...!...~




14 comments:

  1. mat 3d tu memang nampak betul2 3d.cantik..

    siapa kak azie?tentulah peminat setia kan kan kan

    ReplyDelete
  2. Mat 3D tu menarik betul, sekali pandang memang nampak macam Kak Azie berdiri kat atas kotak tu.

    ReplyDelete
  3. Mat 3D tu mmng menarik.....
    Saya pun kuciwa jugak tahun ni..2 jam jer dop kat pesta buku tu..biasanya sehari suntuk...huhuhu...

    ReplyDelete
  4. untung dapat jumpa puan melur jelita. ^_^!
    waktu saya p, dpt jumpa hilal asyraf sj... :)

    ReplyDelete
  5. lantai 3D tu sangat2 menarik perhatian saya...

    ReplyDelete
  6. Anak saya ke PWTC Selasa lepas bersama rombongan sekolahnya, sibuk mencari Auntie Azie Azah di SASBADI. Dia tanya segala macam petugas kat situ sebab saya dah pesan cari Kak Azie. Rupa2nya salah tarikh duty daaa....hahahahhaha.

    ReplyDelete
  7. Madam Azie.. tak sempat laaaaa... nak g semalam.. hari ni, esok dah keje, sabtu tak keje, tapi ada keje lain nak bwat, ahad NGUNDI!.. lepas ngundi dok umah tunggu keputusan.. pastu Pesta Buku dan abissss.. sekian terimakasih..

    ReplyDelete
  8. ooo..ini rupanya melur jelita..:)

    ReplyDelete
  9. Ooooo..kak azie keja dgn Sasbadi :)

    ReplyDelete
  10. Jgn kecewa sgt...tu dpt jumpa novelis melur jelita tu...adoiii hebat hebat....simple je kan novelis ni ?
    Mat 3D tu pun hebat tapi lg real kalau tak ada bayang kat situ...
    :))

    ReplyDelete
  11. cantik la mat 3d tu.. ada jual x?


    ReplyDelete
  12. masih tak berpeluang nak jejak PWTC lagi :(

    ReplyDelete
  13. Mama 3x ke situ, Nampak je Sasbadi, tapi tak ingat ada Azie di situ. Lagi pun sibuk nak tgk buku2!
    Harap boleh pegi lagi!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails