Saturday, September 29, 2012

Histeria: aku memang penakut...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Sabtuday
29-09-2012


Kisah histeria di sekolah ALIA, dikatakan ada tersiar di Utusan Malaysia hari ini. Tapi kami dah lama berenti beli UM ni.

Menjawab beberapa komen di entri sebelum, entri tu ditulis malam hari, aku seram skit nak mengulas panjang. Heheheh dasar penakut lagi kedukut.




Antara sebabnya  juga, sama ler macam komen ni:


Memang ada cerita di sebalik kisah histeria yang berlaku beberapa hari di sekolah Alia tu. Berkaitlah dengan kisah-kisah halus... uishhh.


******


Dah lama beli bahan mentahnya, tunggu orangnya balik hujung minggu untuk sama-sama layan:

Chicken Cabonara.
Kali ini tambahkan Chicken Cocktail Sausages (mushroom)

Makan sampai puas. Hanya aku, AMOI dan CHAK yang layan. ALIA reject terus!



~...mengenang kenangan rasa seperti kena penangan, mengingat karenah HISYAM buatkan SERI BULAN terasa hati menanah...~


 




8 comments:

  1. Dah malam ni... Tak payah la cerita yang seram2! ;-)

    ReplyDelete
  2. KAKCIK:
    Tu la pasal... heheheh
    Ops! penakut gak ker?

    ReplyDelete
  3. Salam sejahtera AA

    Mama memang suka caronara... esok citer ek?

    ReplyDelete
  4. ala ingat nak tulis kisahnya, baru nak baca..btw sedap tak carbonara tu sebab saya belum pernah buat lagi..

    ReplyDelete
  5. salam sis.
    Alamak..gambr makaroni tu..sis masak sendiri ke?

    ReplyDelete
  6. mmg menyeramkan...sk anak sy pernah alami histeria thn lepas..mmg keadaan itu membuatkan kami ibu bapa risau n takut....
    Akhirnya pihak sk brtindak memanggil kumpulan perubatan darul syifa" dtg ke sk....Alhamdulillah skrg keadaaan dh kembali normal....

    ReplyDelete
  7. anak sedara saya pun penah gak kena histeria ni, bwk balik umah pun dia macam blurrr ja, jadik pendiam, risau kami semua. so terpaksa bwk berubat cara kampung. syukur alhamdullillah, dia dah ok sekrg ni

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails