Monday, September 17, 2012

Entri Sunday yang tak memerlukan komen...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Sunday
17-09-2012


Hari minggu plus hari cuti free extra. Wahhh bestnya...!

Majlis Open House pun bukan main lebat. Syawal dah pun berakhir semalam, tapi aku tahu masih ada yang membuat Rumah Terbuka, menjemput tetamu datang ke rumah untuk makan-makan. Takda masalah, sebab niat nak bersedekah, kan?

Majlis kahwin pun banyak. Tak menang nak pegi. Ada sorang kakak tu mengadu, dia pernah dapat sampai 7 jemputan satu hari. Sebab tu terpaksa pergi seawal jam 11 pagi, sebab kalu boleh nak kejar semua jemputan. Tu pun katanya, tak habis. Satu jemputan jumpa kawan, borak tegur sapa dah sejam. Perut pun sampai rumah ke-3 dah tak boleh sumbat lagi dah.


Ini satu contoh menu lauk kenduri. Snap sendiri. Ada lauk kampung – Ayam + Pisang Muda, Rojak Buah, Jelatah, Ulam, Sambal Belacan, Cendol. Perhhhh!


PARA BLOGGERS: Jangan lupa temujanji anda untuk memeriahkan majlis Gathering Glamer Raya Blogger di Bangi pada Ahad mendatang. POTLUCK. Siapa lagi nak sokong blogger, jika bukan blogger...
Terimakasih.





~...sudah banyak hari HISYAM tidak sempat melintas laman Teratak Nyatuh tetapi SERI BULAN tetap setia menunggu di balik kain tutup tingkap hendak menjeling membuang pandang sambil berharap yang dinanti akan sentiasa membuang paling...~



 








11 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Errr...errr...nak komen apa ek?

    ReplyDelete
  2. Jemputan banyak tetapi tak boleh nak penuhi semua, terdekat dan terapat menjadi keutamaan...

    ReplyDelete
  3. Tentang ghatering tu, nanti kakcik call Azie, ya? :)

    ReplyDelete
  4. Biasanya kalau dapat banyak jemputan, saya terpaksa bahagikan ruang perut... he he heh makan sana sikit, sini sikit... dapatlah pergi ke semua rtumah yang menjemput.

    ReplyDelete
  5. kejapp je masa berlalu kan, semalam dah berakhir syawal, entah jumpe atau tidak syawal tahun depan huhuhu

    ReplyDelete
  6. kejapp je masa berlalu kan, semalam dah berakhir syawal, entah jumpe atau tidak syawal tahun depan huhuhu

    ReplyDelete
  7. kenduri kahwin sekarang kebanyakkannya jatuh hari Sabtu, tang ni memang tak dapat nak buat apa sebab en. suami kerja.. memang terpaksa mintak maaf dari awal ler jawabnye..

    ReplyDelete
  8. Yes..blogger gath, bak kata Dato' ..kita dtg bkn nk mkn sangat..kita nk berukhuwah insyaAllah..this Sunday ok!

    ReplyDelete
  9. Hello

    Adakah anda telah ditolak oleh bank anda atau mana-mana kewangan lain
    institusi?, Bimbang Tiada lagi kerana syarikat ini adalah di sini untuk membantu anda
    keluar dari masalah kewangan anda, kami memberi pinjaman pada kadar 3% bagi kami
    pelanggan yang sanggup membayar lebih dalam beberapa tahun akan datang .. Adakah anda
    berminat untuk memohon apa-apa pinjaman, yang disenaraikan di bawah, sila menghantar
    e-mel kepada: Barrybushloanfirm@gmail.com

    Kami menawarkan jenis berikut pinjaman:

    * Kredit ..
    * Pinjaman Peribadi ..
    * Pinjaman Perniagaan ..
    * Pinjaman Pelaburan ..
    * Pinjaman Pembangunan ..
    * Pinjaman Pembelian ..
    * Pinjaman Pembinaan ..
    * Pinjaman untuk membeli kereta ..
    * Pinjaman Penyatuan Hutang ..
    * Pinjaman Antarabangsa ..
    * Pinjaman Pelajar dan banyak lagi tanpa apa-apa kelewatan ....

    Memohon dan menerima pinjaman dalam tempoh 48 jam .. Jangan terlepas !!
    Kami sedang menunggu untuk mel anda ......

    Ambil perhatian semua tindak balas kepada: Barrybushloanfirm@gmail.com

    Encik Barry

    ReplyDelete
  10. Get a Loan Today At 3% Interest Rate, contact us at:davidloans760@gmail.com

    Welcome to DAVID JAMES Loan Company, This is a legit loan Company, formed to help individuals who are in need of financial crises and help them achieve their goals in life.

    Available Loans we offer are,

    1. Personal Loans (Secure and Unsecured)
    2. Business Loans (Secure and Unsecured)
    3. Combination Loan
    4. Consolidation Loan And Many More:

    Interested clients should please send request to our email for application form and terms. Try and see for your self, our wonderful services that does not exceed

    working days for loan processing and just only (1)hour 35 minutes of loan Transfer.

    EMAIL---[ davidloans760@gmail.com ]

    Warm Regard

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails