Saturday, September 29, 2012

Histeria...?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Sabtuday
29-09-2012


Minggu ni ALIA pergi sekolah 2 hari saja.

Rabu, dia kata 3,4 orang kawan kena. Cikgu tak galak datang sekolah dulu.

Khamis tu dia dapat tahu, ramai lagi yang kena. Menjerit tak sedar diri. Pihak sekolah buat baca Yassin sejak Rabu.

Malam dia terima sms kawan dia, cikgu tak kasi datang sekolah sehingga keadaan reda.

Aku nak citer pun takut.

Sebab masa aku Form 5 dulu, aku pernah kena.





~...kehilangan samada kekal atau sementara, sama saja rasa pilunya, jadi untuk mengelak sebarang rasa pilu SERI BULAN rela menjadi pengiring HISYAM ke mana sahaja selagi matahari dapat dirasa sinar bahangnya...~


   




17 comments:

  1. sama lah... ( oh ya, anak kita sekolah sama ) haha!

    ReplyDelete
  2. GEDEK:
    Saya baru teringat nak tanya kat grup tadi, tapi terlencong citer lain plak. ehhh...

    ReplyDelete
  3. Sekolah mana tu kak? Kat bandar pun ada yer ... ingat kan kat tepi hutan dan sekolah luar bandar jer.

    ReplyDelete
  4. ACIK:
    Sekolah menengah Pandan Jaya...

    ReplyDelete
  5. AZIAN ELIAS:
    I malas nak kenang kisah tu. Malu pun ada. Hehehhe

    ReplyDelete
  6. Semoga segalanya selesai dgn segera..kesian budak2.

    ReplyDelete
  7. benda tu kan berjangkit jangkit takut lagi ramai yg kena....

    harap2 semuanya pulih...

    ReplyDelete
  8. Aina tak pernah ada pengalaman yg macam tu. Benda2 macam tu memang ada tak dinafikan, harap semuanya akan bertambah baik.

    ReplyDelete
  9. teringat kejadian histeria kat sekolah 3 tahun dulu...igtkan org melayu je boleh kena...org cina dan india sekali dilarungnya...pelajar lelaki pun ada yang kena jugak... macam2...

    ReplyDelete
  10. malam tadi kat kem ibadah sek. agama taman sri rampai pon ada histeria gak... tu je nak bitau... byeeeeee

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum,
    Errrr tak mo citer ke pengalaman tu...nak jugak tau ;)

    ReplyDelete
  12. Salam sejahtera AA

    Cuti ni projek apa, mama ke UTC, best sgt!
    Ceritalh sikit pasal pengalaman histeria...

    ReplyDelete
  13. aduhh takut
    dah lama x dgr pasal histeria nie
    zaman akk sek dulu , di sek pernah kawan2 kena ..
    akak selalu bila ada situasi macam nie , baca semua ayat2 yg akak tahu .. alhamdulillah

    ReplyDelete
  14. Histeria ni memang kalau dah sorang kena, senang sangat nak kena pada yg lain2. Risau dengaq.

    ReplyDelete
  15. x suka ulas bab ni sbb akak ni kan dah terkenal 'penakut'..baca tajuk pun dah meremang rasanya...

    ReplyDelete
  16. Dulu waktu zureen sekolah asrama..selalu jugak terjadi kes histeria..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails