Wednesday, September 26, 2012

Sudah cukup cukup sudah...!

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
26-09-2012



Sudah Cukup Sudah – Nirwana Band

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu
Teganya kau menari di atas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja

T’lah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu
Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja


******

Tayang-tayang:

Lunch – Toasted Twister





~...bila emosi menguasai perasaan, SERI BULAN teresak-esak mengongoi di pangkal pohon cermai sehingga HISYAM tidak tahu hendak memujuk selain dari berjalan keliling pokok tanpa sedar, lalu pening sendiri mujur di poket seluar ada ubat sakit kepala cap Kaki Tiga...~


 




13 comments:

  1. Tergugat emosi seketika AA ye. Minda celaru lupakan aje... makan toasted twister bagi lega sikit...

    ReplyDelete
  2. Kebetulan Cik Ina Do Do Cheng pun letak lirik lagu ini di blognya pagi tadi. ;-)

    ReplyDelete
  3. psstt: lagu ni menarik tapi yang tak bestnya ai tak suka sebab ada cite sebaliknya.. :(

    psstt lagi: sedapnya.. siba baik tengah kenyang.. ;)

    ReplyDelete
  4. Baru makan twister combo ni semalam..Cheezy wegges tu amat menggiurkan..

    ReplyDelete
  5. terus lapar balik nengok twister ..

    ReplyDelete
  6. beb...aku pun suka lagu ni.awat laa taste kita sama ni ;p

    ReplyDelete
  7. sudah cukup cukup sudah..jangan ditayang cheezy wedges dan toasted twister itu...cukup sampai disini saja, daripada hati gelisah...nak keluar pi kfc pun tak bolehhhhh.....

    ReplyDelete
  8. Saya suka lagu ini. Titik. Dah masuk arkib pun. Hehehehe

    ReplyDelete
  9. Alaa.. Suka buat org terliuq hehe:)
    Kak, suka la header baru ni

    ReplyDelete
  10. akak pun sker lagu ni...kalau dengar malam2 boleh meleleh2 airmata hehehe

    ReplyDelete
  11. dipetang yg kelam dan dingin ni..tengok pulak twister dan cheezy wedges, buat saya tak senang duduk.

    ReplyDelete
  12. Tak cukup dik..makan sorang pun tak cukup kalau sebanyak tu...

    Komen pasal lagu? ok, sedap lagu tu tapi sedap cheezy wedges lagi..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails