Thursday, October 18, 2012

Malam JemAAt, hujan lebat plak tu...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis malam JemAAt
18-10-2012


...kan? kan? hujan sedang lebat sekarang, kan?

tapi...
Ibarat air yang tenang begitu tenang dan damai telah berkocak kuat...
kerana sebongkah batu yang sangat besar telah tercampak hingga kocakannya menyimbah muka dan telah mengeruhkan kejernihan yang sekian lama...







~...naik bas berhawa dingin lebih memualkan berbanding naik keretapi dengan tingkap terbuka, pandangan terlepas luas, tetapi kebisingan lebih menjurus kesunyian dan kesepian bilamana HISYAM harus ke Gua Musang bersendirian mencari musang...~


 




8 comments:

  1. Yer la Azie.. Kat sini pun hujan Dari maghrib tadi.. Guruh dentam dentum..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Batu besar tu mmg gitu perangainya, dah simbah air ke muka kita, dia dok diam2 kat dasar sana mcm tak ada apa2 yg jadi. Macam lupa dia dah basahkan muka kita dengan percik air...

    ReplyDelete
  3. bongkah batu tu potong stim betuiii......

    ReplyDelete
  4. Bongkah besar tu datang dari mana AA..ada orang baling batu sembunyi tangan ke?

    ReplyDelete
  5. untung la yg sudah berumahtangga hehehee

    ReplyDelete
  6. kat sini asyik hujan je tiap2 ptg... dah nak masuk musim banjir agaknya

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails