Sunday, October 7, 2012

Menyambut cucu orang....

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Ahad
07-10-2012


Pagi ini, ada majlis konvokesyen UIA, anak kawan aku menerima skrol ijazahnya pagi ini. Tahniah!

Semalam petang, hadir di majlis Doa Selamat dan Cukur Jambul cucu sulong kepada kawan famili aku, juga sahahat sejak bertahun lamanya.

Di majlis sebegini juga, kami para sahabat biasanya memgambil peuang untuk berkumpul dan reunion. Walaupun tidak ramai yang dapat hadir, tetapi yang sedia meluangkan masa, sangatlah menggembirakan. Duduk borak-borak berjam-jam dan beramah-mesra yang jarang dapat kami temui. Terimakasih semua terutama tuan rumah: Kak Ros dan Abahir.



Kebetulan Berendoi pun kaler PURPLE...





Macam biasa, makan-makan, borak-borak, gelak-gelak, posing-posing. Maklum bukan senang nak jumpa peluang sebegini. 

Sedar tak sedar, sebenarnya kami sudah berkenal dan bersahabat sudah lebih 9 tahun, sejak FACEBOOK belum wujud lagi, tapi kami ada medium jaringan kami sendiri... oh lama sungguh!






~...sudah berkali HISYAM berpesan jika ditanya kenapa masih bersendirian usah dijawab kerana soalan pertama akan menjurus soalan perangkap kali ke dua puluh lima dan SERI BULAN kelak yang akan ketawa sendirian sebab malu hendak menjawab takut ada yang terkena batang hidung, risau ada yang terkena panahan makan dalam...~


 




6 comments:

  1. salam sis...
    sronokkan pegang beby kecil.......huhuhuhu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang terasa seronok, sebab dah lama tak pegang baby.

      Delete
  2. pakkaaaaaaal jer dah tak layak beranak kecik lagi, tak kalu mau nambah gak sorang dua lagi......

    ReplyDelete
  3. Wahhhh, abahkhir dah ada cucu dah, tahniah. Lama betul tak jumpa dia dan Kak Ros. kak Jam pun ada, Kak Izan pun ada. Salam dari jauh je lah. Meh datang KK meh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai juga yg datang tadi RR. Pak Jaya & Mak Jaya, Ixora, Kak Zulizan, Nan05, Fadzil Pandora, Kak Jam, Pak Ali Uda, Wak Jawa Muar dan isteri. Lama kita tak jumpa eh...

      Delete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails