Monday, October 22, 2012

Pesta Buku Antarabangsa 2013: berulangkah rutin?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
22-10-2012


Rasanya tidak...



April ada beberapa program lain yang melibatkan cuti. So takkan nak amik cuti jer manjang? Tu bukan company SugarDaddy aku!

Ahaks!



~...SERI BULAN mengharap HISYAM akan menjawab bagi pihak dirinya...~


 




14 comments:

  1. Pesta buku? Seronoknya..tapi jauh le pulak..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Tiap tahun sentiasa NIAT tak mau pi pesta buku sebab tadak duit. Tapi tiap kali itu juga TERpergi dan habis beratus2 hu hu hu hu

    sedih tak?

    Sangat sedih tau! Dah terkurang simpanan untuk beli tepon cap GAJAH...guna ajelah tepon cap AYAM pun, asal boleh beli buku hu hu hu -----> dilema penggemar TEGAR buku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Henpon cap Gajah tu lain tahun lagi ada jual. Lagi boleh beli. hehehe

      Delete
  3. Pesta buku lagi ek. Minat punya pasal redah jelah Kak Azie...mc boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Azie bukan minat lagi. Dah jadi macam ketagih!

      Delete
  4. Assalamualaikum Azie

    boleh kumpul duit drp sekarang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kawan saya kumpul duit sepanjang tahun dan dia akan pastikan sekurang-kurang RM1,000 khas utuk berjoli membeli buku dengan bebas di Pesta Buku.

      Delete
  5. maka: bolehlah mengumpul duit dari sekarang.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kumpul juga, tapi kendian pegi ke lain plak duit tuh! hehehe

      Delete
  6. pesta buku, sudah semestinya best sgt. tapi memandangkan saya ni jauh nun diutara, memendam rasa jalah...hehehehe. kalo time cuti sekolah, boleh gak ajak en. abah pegi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai juga peminat buku yang akan ambil cuti khas turun ke KL khas utk Pesta Buku. Sebab kat Pesta Buku selalunya, harga memang murah!

      Delete
  7. Replies
    1. Jalan sendiri laaa... hehehehe jatuh bangun sendirik

      Delete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails