Wednesday, October 17, 2012

WW: Kacang ni buat lawak plak dahh....!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
17-10-2012






*Dah lama benda ni ada dalam opis, terlekat kat whiteboard, dicetak oleh seseorang (yang menerimanya dari FB)



~...mungkinkah hari ini akan ada detik pertemuan lagi antara SERI BULAN dan HISYAM di suatu tempat yang tidak berbumbung dan tentu sekali tiada bertiang untuk berselindung...~


 




13 comments:

  1. aduhai kak, tersedai yus tgk warganegara Khunsa...hahahhaha

    ReplyDelete
  2. salam sejahtera AA,
    Ada hati dia jadi rakyat Malaysia!

    ReplyDelete
  3. kehkeh...siapa punya keje lah ni...

    ReplyDelete
  4. hehe .. warganegara Khunsa. negera kat belah mana tu ?

    ReplyDelete
  5. macam2 bole buat sekarang.......
    kelakar pulak....

    ReplyDelete
  6. tengok tajuk, kacang. .nengok gambo mr bean.. lama gak lah mikir apa kaitannya... owhhh, bean rupanya.. hehe..

    ReplyDelete
  7. rasanya mr bean ni la yg paling banyak disuperimposekan kat memana kan?

    ReplyDelete
  8. Baru tahu En.Kacang ni orang sabah bah...:P

    PS: thanks entri jalan sehari ke Penang tu..saya nak ke sana jumaat ni..nak terjah hameediyah or nasik kandar beratoq tu!

    ReplyDelete
  9. hahahahah...
    lawak laa kak.....

    ReplyDelete
  10. Kacang tu rupanya, kahkah!

    Bertemu naa. Hisyam, don noti2 okeh :D

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails