Wednesday, October 24, 2012

WW: mohon cuti bukan nak menikah laarrr....!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
24-10-2012



*bukan cincin menikah...!




~...bila hati sudah Sehati dan Sejiwa, pemikiran sudah Sekepala, pemakaian sudah Sedondon, apalah gunanya lagi bertanya-tanya, merisik-risik, kerana itu SERI BULAN tidak perlu tahu apa yang sedang disarung HISYAM pada hari berinai nanti setelah sama-sama berpenat berpeluh berkawad kaki melenggang tangan berjam-jam di Pekan Thalatha...~



 




22 comments:

  1. Replies
    1. Untuk jari yang BESARRRR sahaja! hahahaha

      Delete
  2. amboiiiii.. cuti berapa ari kakakku?

    ReplyDelete
  3. Ada yang kata Azie nak menikah ke? hehehe...

    ReplyDelete
  4. Cincin AA memang gempak...selamat bercuti!

    ReplyDelete
  5. besarnya cincin...batu apa tu???

    ReplyDelete
  6. Nak g kenduri orang menikah pun kadang2 kena cuti gak kan....

    pssttt.... cantik cicin yg bukan untuk menikah tu. bak jawapan Azie, sesuai untuk jari yang BESSSARRR he he he

    ReplyDelete
  7. cuti raya ek kak AA..hehe

    glamerr gitu cincin!hihi

    Salam Aidiladha kak..=)

    ReplyDelete
  8. yang penting lepas kawin karang saya kene pakai cincin!

    ReplyDelete
  9. Azie suka purple.. cincin pilihan utk Aidil Adha lah ni ye:)

    ReplyDelete
  10. besarnya cincin kak AA... selamat bercuti ye

    ReplyDelete
  11. orang lain dok sibuk apply cuti tapi ai tengok jelah.. ;)

    psstt: simpan cuti untuk hujung tahun.. ;)

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum,
    Dah lama kan x tayang2 cincin kat sini ;)

    ReplyDelete
  13. besarnya cincin...!!! tapi cantik....

    ReplyDelete
  14. Abang Temuk ucapkan Selamat Hari Raya Eidul-Adha untuk azieazah dan keluarga.

    Bila nak minta cuti pakai cincin berbatu besar begitu, tentulah lama cutinya, dan tentulah cepat diluluskan bos! Semoga cutinya cantik, perkumpulan keluarganya indah!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails