Monday, March 12, 2012

Kembali ke Laman dengan Kenangan...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
12-03-2012


AA selamat tiba semula di KL, kira-kira jam 4.00am tadi. Sempat juga la lena sejam dua. Kemudian ke Pasar Pudu, maklum stok kat rumah memang “kerin”. Lagipun IKA nak balik hari ini. Cuti study week.

Kemudian, terus masuk keja. Yeah, tak sambung cuti pun wpun baru balik dari menjadi ahli riyuh di kenduri walimatulurus MyAnakMenakan.

Nanti upload gambar sikit, and story. Mata masih lalok.

Tadi keja sensorang kat Lantai Dua, rasa nak tersungkur atas keyboard. Ngantuk beb! Takpa, nanti-nanti pasti cover tido.

Selingan:

Kenangan bersama Mak Pengantin, yang menerima menantu juga pada minggu lepas.


Tahniah buat Dato’ AF dan isteri Datin NM, serta MyKak Yang yang menerima menantu.

Tarikh walimatulurus mereka bertindih lalu aku mencari “masa terbaik”, di mana satu pihak aku hadir pada hari nikah dan satu pihak lagi pada hari langsung. Jadi la, kan?

Add caption
Di celah kemeriahan keluarga, pada hari langsung.
Bleh kenai ker AA yang mana satu? hihihihih


Adehhh... masih letih.




~...SERI BULAN tahu dan sedar lagi insaf, HISYAM juga sedang bergelut dengan sesuatu yang dipanggil pengorbanan dan keikhlasan harapan lalu mereka bersama saling memahami kekalutan dan kemelut yang digeluti, walau letih dan pedih macam betis terguris kayu beluti...~










15 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Fuhhhhhh tercium nasi minyak ni...

    ReplyDelete
  2. cam gambaq kerabat di raja pulak... suka tengok... :)

    ReplyDelete
  3. AA

    Seronokkan balik kg jumpa kaum kerabat!

    ReplyDelete
  4. salam singgah di subuh yang dingin...lama dh tak jalan2 sini :)

    ReplyDelete
  5. perghhh....meriah nyer warna kuning. musim cuti sekolah memang musim kenduri-kendara. terlepas gak kenduri sepupu di kampung pada hari semalam kerana tak dapat balik.....

    ReplyDelete
  6. Tadi keja sensorang kat Lantai Dua, rasa nak tersungkur atas keyboard. Ngantuk beb! Takpa, nanti-nanti pasti cover tido.

    kenapa kerja kat lantai ? dia orang tak bagi kerusi meja ke ? hehe

    ReplyDelete
  7. Fuhhh!!!! silau mata tengok gambar kawin tu...kuning nyaaaaaa...berseri2 semua nya :)

    ReplyDelete
  8. amboi kak Z.. golden you.. :)

    ReplyDelete
  9. bila tarikh wedding petning pakat2 bertindih, terpaksalah kita bahagikan dg cara mcm tu.

    asalkan datang kan kak? :)

    ReplyDelete
  10. seronok kenduri kendara di kampung, penoh dgn gotong royong. tambah2 pulak bila jumpa sekelian yang ada.

    ReplyDelete
  11. wow.. kuning. Juling bijik mata mencari mana satu azie

    ReplyDelete
  12. Tak boleh dikesan mana AA, tahniah...

    ReplyDelete
  13. As salam Kak Zie,

    Kecik sgt gambar ssh nak teka...hehehe... Selamat berehat ye kak... Have a nice one! :)

    ReplyDelete
  14. pegi semua oke..plan baik2.. jgn x pegi lgsg..hehee

    wow kuning nya raja sehari dan famili~

    ReplyDelete
  15. bila jemputan banyak... kena lah pandai2 aturkn

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails