Thursday, March 29, 2012

Lelaki: come on laaarrr...!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
28-03-2012


Macam remeh sangat. Tapi buat aku meluat pun ada.



Masa sembang dengan aku, bukan main lagi miangnya! Mujur urusan kami cuma berlangsung 2 jam. Itu pun jenoh aku tahan perut sebab dia asyik buat lawak merapu. Kalu tak kenangkan dia tu client, malas aku nak layan.

*bukan semua lelaki begitu, kan?




~...begitu panjang era persahabatan mereka berlangsung begitu juga banyak sekali penghargaan yang diberikan oleh HISYAM kepada SERI BULAN sehingga rasa kasih begitu menebal, rasa rindu sering menggebu dan rasa debar sering menggetar lalu apabila ada sahaja usikan miang, SERI BULAN terasa hendak mengganyang...~








19 comments:

  1. eikkkkkkkkkkkkkkk...
    ayu emo nie....
    memang setuju sangat entry kak azie malam nie...

    apa lagi kaum lelaki? lepas nie silalah bertimbang rasa...okey

    ReplyDelete
  2. Ek leehhh.. Pompuan yang di salahkan? Nak kena pijak2 ni.. Ha ha

    ReplyDelete
  3. bukan semua lelaki begitu, tapi ramai juga yang macam tu ... hahaha

    ReplyDelete
  4. AYU:
    Amboiii macam mencabar plak ni? hehehhe
    Bukan semua lelaki camtuh.



    DERU OMBAK:
    Amboiii berani nak pijak pijak? Ganas benor tuuu Kak.

    ReplyDelete
  5. CIKGU NORMAH:
    Memang ramai. Saya jumpa sorang dari yang ramai itu.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum,
    Hu hu hu isterinya tak keja ke? Maknya tak kerja kot hu h uhu ---> Mek ai keja GIGIH kemain masa muda, tengah bendang lagi, dan pulak ada anak 7-8 orang...so wat? hu hu hu terEMO la pulak. Ampunnnnn!

    ReplyDelete
  7. aci tak sya jwb tuu statment bangang! haaa hamik kooo, seyes emoo dah tuuu ko lahir dari rahim jantann keeeeee adehhhhhh, sesak nafas sya kak huhuhu

    ReplyDelete
  8. ANYSS:
    Kak Azie tanya juga pada pegawai lain, “dia ni takda isteri ker?” Ada, anak pun ada. Itu yang buat I tambah menyampah tuh.



    IEDA:
    Janganlah sampai sesak nafas. Memang rasa bengang semacam. Tapi kerana dia tu client, I tahan hati hati nafas.

    ReplyDelete
  9. Salam AA, Ratna ingatkan disana tidak ada timbulnya masa'alah mengenai "parity" antara wanita dan lelaki... disamaratakan dinegara tanahairku, rupanya serupa sama juga seperti diPeranchis karena baru-baru ini baru sahaja dipertikaikan lagi dan lagi berulang kali mengenai hak asasi wanita didalam dunia kerjaya, politik etc... namun..."discrimination" itu diamalkan didalam diam... rupanya.....!

    Dunia... bila kah akan berubah adil saksama tanpa mengira "gender" kaumnya Hawa?

    Salam manis semanis madu.

    ReplyDelete
  10. ahahaaa x semua lelaki cam tu.....hohohoohooo

    ReplyDelete
  11. As salam kak AA,

    Masa dia ckp dgn akak tu die tak perasan ke akak pompuan? huhuhu..Boleh bwk di ke Kementerian Pembangunan Wanita kalau mcm ni tau... Nak kena ni...heeeeeee >:[

    Apa-apa pun nasib baik ade gambo ayam golek! Nyum...nyum... Sodap eh! :D

    ReplyDelete
  12. RATNA:
    Walau mereka kaum yang sangat memerlukan wanita, tetapi dalam banyak keadaan mereka masih lagi memperlekehkan kita. Melihat kita manis, tapi ada ketika tidak ler semanis madu pun, kan?




    KARUKORD JAGAU:
    Betul. Tidak semua. Anggap ini kes yang ditemui dan tidak begitu terpencil.

    ReplyDelete
  13. MUNNA:
    Setuju nak ganyang ker? hehehe



    MARYA YUSOF:
    Tak sampai hati plak nak kene kat dia. Sebab dia tu bleh tahan gak hensem nya. Ahaks! hahahaha

    ReplyDelete
  14. yg miang memang ramai..yg memilih..tak suka staf perempuan..erm tak jmpe lagi..atau sebenarnya naz tak perasan tak tau le..

    ReplyDelete
  15. Eleh... dia tu lahir dari perut siapa? :(

    ReplyDelete
  16. Kat opis acu nie dulu pun ada bos yg jenis macam tu tapi sekali tu terpaksa terima staf wanita sebab tak de pilihan sampai sekarang melambung tinggi pujian nya...baru dia tau wanita pun boleh buat keja seperti lelaki walau pun bergelar seorang ibu

    Jangan pandang wanita sebelah mata

    ReplyDelete
  17. NAZ:
    Kadang-kadang ada pegawai lelaki tak suka kaum wanita di bawahnya, tapi depa tak tunjuk sangat. Cuma depa serius tak berapa mesra dgn kita.



    KAKCIK:
    Begitulah. Depa ni ego sungguh.

    ReplyDelete
  18. ACU:
    Begitu dikata orang, tak kenal maka tak cinta. Tapi bila dah kenal kadang2 siap ajak bercinta lak lagi.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails