Sunday, March 7, 2010

Fazreena ~ Aiman Chan Abdullah

Walimatulurus, puteri kedua Puan Hajjah Zulizan dan En Ameer. Aku dan sekian ramai sahabat dijemput hadir pada Jumaat lalu bertempat di Dewan Anjung Felda.

Majlis meriah, makan sedap. Cenderahati menarik, pengantin pun cantik.



Kak IZAN...


Pengacara sama seperti masa si kakak berkahwin di PWTC dulu, tetap NASH berganding dengan Noraini Ibu (Kak ANOY). Majlis meriah dan begitu ramai kenalan yang hadir, sungguh seronok bertemu muka, berbalas senyum bersalaman, bertanya khabar serba sedikit dalam majlis malam yang singkat itu.




Gambar pengantin tidak dapat dirakam kerana jauh dari pentas pelamin dan cahaya kurang membantu hasil yg baik.

Terimakasih atas jemputan, Selamat Pengantin Baru semoga jodoh berkekalan...

Buat KAK IZAN, selamat menerima menantu, semoga berbahagia dan murah rezeki. Budi baik sentiasa menjadi kenangan.


8 comments:

  1. salam biat azie..
    amboi bestnya pi makan kenduri..kenduri pun nampak klas gitu...

    ReplyDelete
  2. PAKLONG... Ibubapa pengantin merupakan insan2 yg banyak berkhidmat untuk rakyat...

    ReplyDelete
  3. Wow...! Perghhh...! Siapakah geranganyang memakai rantai mutiara itu...? Errr... ada henpon dia tak? Ekekekekke... aiyaaarrrkkk...!

    ReplyDelete
  4. KHAYALKHAYAL > itu ka? anak dara kawan I. ohooo jika masih ingat diia adalah pemenang ke 2 Pengacara NONA TV3 2009. Anak Datuk A.F.

    Rantai mutiara tu bernilai 20K hadiah tajaan Rafflesia, masa menang dulu. :)

    Nak kenal kerrrrr....

    ReplyDelete
  5. Oh ya, lagi satu BRO, U masih ingat novelis HASLINDA ISMAIL masa kat Pesta Buku dulu? Budak rantai mutiara ni anak buah dia lerrrr....

    ReplyDelete
  6. patut la wanita berspek itu mcm kenal. kak ani ibnu ropanya. dulu ofismet.

    ReplyDelete
  7. Salam kenal MIZZYN.... Oh, kawan Kak ANOY yerr...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails