Wednesday, December 5, 2012

WW: Pah, butang baju Melayu aku mana daaa...?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
05-12-2012




Musim kahwin? lagi?




~...bagai tidak percaya pula SERI BULAN melihat bukan sahaja anak dara Kampung Separuh Desa yang melopong melihat HISYAM lengkap berbaju Melayu berbutang lima berkilau mata, tetapi anak dara Pak Imam bagai berada di dunia fantasi tidak sedar diri lalu Mak Utih terasa seperti hendak melempar batu seremban ke mata setiap orang...~



 




16 comments:

  1. Terkekeh-kekeh kakak ketawa ni Azie:)

    ReplyDelete
  2. Azie..
    Sebabkan cerita madu3 ni buatkan para isteri seriau bila suami menanyakan butang baju melayu..... Kan?

    ReplyDelete
  3. hehehe..
    ada rezeki lebih la tuh.. amboiii~

    ReplyDelete
  4. tak muak tgk citer ni...suka..suka he..he..

    ReplyDelete
  5. hihihi...

    *ngeri bayangkan batu seremban dilempar ke dalam mata orang...

    ReplyDelete
  6. senangnya dalam hati. kalau beristeri dua. cececece. hehe

    ReplyDelete
  7. hehehe..tengok title je dah gelak..musimlah AA

    ReplyDelete
  8. Adegan yg buat cik2 abang senyum meleret dan cik2 kak siap 'ketam' naik ke peha..hehehehe..

    ReplyDelete
  9. pandang tajuk entry kak azie..saya tersengih sendiri..ada kawan cakap muka saya macam 'latipah'..hehehe...

    ReplyDelete
  10. hahah..ada yang buta kena batu kang..hehehe

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails