Wednesday, June 22, 2011

Kalu KUDA baca, KUDA pun bantai gelak...!

Salam
Rabu
22-06-2011




Tertarik pada kisah ini:


Dari Harian Metro minggu lepas.

Gila!

Umur sudah sebegitu, sepatutnya ada perkara lain yang menjadi keutamaan. Tahu pun kudrat tak sekuat mana. Nak hentam bini pun setakat larat ketuk jaq plastik kat kepala. Tapi nafsu?

Kalu KUDA baca pun, KUDA bantai gelak....!


*Ringkasan cerita: suami ketuk kepala isteri sehingga cedera kerana isteri menolak permintaan untuk melakukan seks menggunakan cincin penambat zakar. Suami 50 tahun, isteri 55 tahun. Isteri menderita selama 4 tahun kerana suami mengamalkan cara pelik menggunakan cincin penambat zakar yang diperbuat sendiri daripada besi rantai kunci, biji manik, gelang getah dan kepala jarum peniti.

Macam ini punya olang tua pun ada? cehhhhh....! Bikin malu kaum pria saja...!



~...SERI BULAN tahu HISYAM lebih handal menunggang kuda dari menunggang kerbau tetapi untuk berlawan motor, ternyata HISYAM masih mengekalkan kejuaraan sehingga terus menjulang nama di seluruh baruh dan darat Kampung Separuh Desa...~











27 comments:

  1. Pakai 'benda-benda' tu semua, untuk apa ya?

    ReplyDelete
  2. wakduh... giler seh.. siap buat sendiri tu...

    ReplyDelete
  3. melayan nafsu suami tu wajib...tapi klu smpi dh memudaratkan, faham2 je la. kesian isteri dia.

    ReplyDelete
  4. hahahaha.....bukan setakat kuda, keldai pun bantai tumpang sekaki kut

    ReplyDelete
  5. heee tak jual sekali ke 'bare' tu?

    ReplyDelete
  6. ade jugak manusia mcm tu ye...mmg buat malu jer...

    ReplyDelete
  7. mana laa dapat idea pelik² gitu kan, haha...

    ReplyDelete
  8. itu olang jenis akai tak dak, sepatutnya dah dok berulang pi mesjid dah umoq2 gitu...malu kat org muda...

    macam tulah bila nafsu mengawal akal!

    ReplyDelete
  9. tu kalah nafsu kuda..
    tu seme amalan songsang dlm nafsu..
    jika hidup pakai kepala lutut camtu la jdinya..

    otak ada tapi kureng guna..dah la umo 50..gerammmnya saya..aduh..

    ReplyDelete
  10. Elok hantar kat pusat pemulihan.

    ReplyDelete
  11. soalan yg sama seperti kakcik acu nak tanya

    utk apa tu semua ek..nape kena pakai benda2 tu???..

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum,
    Suami sebegini memang memerlukan insentif untuk poligami dengan ibu tunggal...itulah kelebihan poligami ;)

    Opsssss! nak pergi takel suami Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita, keluarga dan kesihatan negerti Kelantan (Wan Ubaidah Omar), boleh?

    Errrr...tak leh, dia nak madu dia ibu tunggal je, aku ni memang la tunggal, blom IBU lagi hu hu hu

    ReplyDelete
  13. org tua mcm ni pun ada ker?tak sedar diri.baik beramal sebelum malaikat datang menjemput.huh!

    ReplyDelete
  14. hahaha ... takk dapat nak bayangkan...

    ReplyDelete
  15. Kuda pastilah gelak sebab nafsu saja macam dia tapi kalau ajak berlari pasti patah kaki sebelum sampai destinasi....

    ReplyDelete
  16. kak..
    nie paper 2 minggu lalu..
    tapi setuju bab kuda tu..

    kuda bukan bantai gelak!!
    tapi bantai selam dalam kolam..

    ReplyDelete
  17. kesiankan patutnya dah tua2 ni bykkan amalan soleh..ni tidak bykkan amalan keji..nauzubillah

    ReplyDelete
  18. mmg gila pakcik tu..... macam2 hal doniawi skrg ni....

    ReplyDelete
  19. sgt sadis. ini namanya mendera!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails