Monday, April 25, 2011

Izinkan Aku Menangis Malam Ini...

Salam
24-04-2011
Malam, lepas kerja 12 jam tanpa henti, 3 minggu tanpa hari cuti.



Akhirnya tewas.

Lagi.

Izinkan aku menangis.

Bukan untuk didengar orang, bukan juga untuk dilihat orang.

Tewas hari ini, kerana tersilap menilai suasana.

Dan, aku nak menangis untuk melegakan hati aku, kerana aku tahu tiada orang akan faham, tiada orang akan menyokong dan tiada orang pernah menyatakan sebarang kata-kata semangat pada aku.

Tidak juga SERI BULAN, jauh sekali HISYAM.

Izinkan aku menangis malam ini.


*Ruangan komen untuk entri sebelum ini, sudah dibuka semula...








21 comments:

  1. menangislah kakakku sayang.......
    kerana itu terapi yang elok utk kaum perempuan..
    kak, izinkan ayu syer ais krim terbaru buat penenang yer...

    ReplyDelete
  2. xpe kak..
    menangis tu ekspresi hati kita
    secara visual sama ada kita sedih kerana sedih atau kerana gembira..

    ingat lagi kata kwn saya:
    menangis penting utk bersihkan mata agar kembali segar dan cergas utk mata dan utk hati akan pulih seperti sedia kala seolah2 kita akan rasa sedikit lega...

    ReplyDelete
  3. kadang menangis tu terapi jugak
    tp jangan selalu menagis
    nanti jadi macam
    alaaa kasssssiimmm.......(,")

    ReplyDelete
  4. Lamanya tempoh Akak bekerja sehari...
    Kerja macammana yer...

    KTM lancar Tiket 1RM

    ReplyDelete
  5. menangis la sepuas2 nye kak z andai tu dapat melegakan ati kak z

    ReplyDelete
  6. kak azie...
    adoyaiii...knp ni kak???
    setau sy, akak seorang yg ceria...happy go lucky je...bila sy ade masalh, sy dtg baca blog akak untuk release taw...huuhuhu...akak jgn sedih2 yer...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum,
    Hidup tak seindah mimpi. Sesekali ada baiknya "cuci mata" sebegitu ya...cara manual, tak payah ada eyemo hingga rasa "tak ingin menangis lagi".

    ReplyDelete
  8. Teringat neng yatimah.

    Dah jangan nangis, pegi ikat rambut. wiiiiii

    ReplyDelete
  9. Menangislah kalau itu dapat melegakan perasaanmu.

    ReplyDelete
  10. andai itu dapat membuatkan akak lebih tenang... apa salahnya kan? menangis jer kak....

    ReplyDelete
  11. Mungkin tiada org yg faham, tiada org yg menyokong dan 'mendukung' tapi Allah swt tidak pernah menyia-nyiakan setiap titis air mata hambaNya. Maka menanggislah dihadapanNya sesungguhnya Dia Maha Memahami di saat tak seorang pun bisa mengerti.

    Salam kenal dari Ate.

    ReplyDelete
  12. akak...saya faham kalau akak nak menangis. saya akan memerhati dari jauh...

    *maaf semalam tak dapat pegi pwtc. tak sihat. risau takut pengsan sebab bersesak nanti.

    ReplyDelete
  13. menangis sebab penat ke kak ?
    take a good rest tau..





    *sabtu ni akak ada tak di PWTC ?

    ReplyDelete
  14. Menangislah sepuas2nya lepas tu tentu rasa lega.

    ReplyDelete
  15. Menangislah AA, kalau itu boleh melegakan. Senjata paling ampun buat wanita bila sayu itulah saja...

    Moga dah tak menangis lagi hari ini....

    ReplyDelete
  16. kenapa ni sis...semoga sis sentiasa tenang menhadapi semua dugaan yg mendatang...

    ReplyDelete
  17. minat dan kerja kena sedar DIRI..

    kekadang minat tanpa sedar diri..
    faktor umur kena fikir..lagi satu DEBAB..
    makan banyk sagt

    ReplyDelete
  18. Kenapa Mak nangis? Semalam Along pon nangis teruk sebab rindu kat Mak..

    ReplyDelete
  19. menangis la kak azie..andai itu dapat menenangkan jiwa.

    pasni jgn sedih2 lagi ye..

    ReplyDelete
  20. menangis tu dapat ilang sendu di jiwa

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails