Tuesday, April 5, 2011

Kisah CHAK lagi...

Salam.
05-04-2011.
Pagi.

Entri ringkas.

Ini mainan dia.

Bila rebeh skit, aku kena jahit.

Dia juga minat melukis.



Lawa ker tak lawa ker, aku tetap kata CHAK memang pandai melukis!





17 comments:

  1. Bakat itu akan terus terserlah asal sahaja rajin diasah. :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. chak nampat berminat dan sedang mengasah bakat!

    ReplyDelete
  4. ada bakat dan sering di asah memang menjadi...

    ReplyDelete
  5. mana tau boleh jadi pelukis yg hebat nanti

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum,

    Bertuah betoi CHAK kan...sentiasa mendapat sokongan bunda tercinta ;)

    ReplyDelete
  7. salam akak...

    comelnye patung tu..

    xpe kak..asalkan anak minat melukis..kita bg galakkan..hehhe

    ReplyDelete
  8. haha, comelnya patung chak..

    emak puji bukan sekadar nak amik hati, tapi memang pujian yang datang dari hati ..hehe..

    ReplyDelete
  9. ok la tu~saya sampai sekarang keras tangan~~haha~~

    ReplyDelete
  10. hehehe....
    kak...chak...chak....hehehe...

    ReplyDelete
  11. Salam kak..

    lama juga tak singgah sini.

    Lukisan anak2 apa pun nampak cantik kan..:)

    ReplyDelete
  12. suka ayat terakhir kak azie. dulu saya pun terpinga2 jugak, tapi kini barulah nak paham sedikit demi sedikit apabila kita sudah memounyai anak sendiri.

    ReplyDelete
  13. untung chak...bonda chak sangat supportive! caya lah....:)

    ReplyDelete
  14. patung tu gamaknya kategori bantak busuk kot, mak tak ada ok lagi jgn patungnya tak ada mau tak tido...

    ReplyDelete
  15. yang penting chak bertuah dapat ibu mcm azie

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails