Thursday, May 19, 2011

Apa? dah Khamis Malam JumAAt?

Salam
19-05-2011
Khamis.


Haa? Dah Khamis?

so, malam JumAAt la kan? kan?

Hmmm... dah tua-tua ni, dah tak fikir nak repair apa lagi dah.

Repair ni jerrrr...


Selagi boleh pakai, kata orang.

Jangan sampai nanti: “apa pun tak boleh! apa pun tak boleh! apa pun tak boleh!”


~...HISYAM menyorok dalam kebun getah ketika melihat kelibat anak dara Pak Imam datang berlenggok mengajak dating, dan SERI BULAN sanggup menjadi si tukang auta...~










11 comments:

  1. salam, apa yg tgh repair tu?

    ReplyDelete
  2. Kakcik tengah fikir esbok kakcik yang perlu direpair - entah apa masalahnya sehingga tidak lagi dingin dan semua barang yang ada di dalamnya hampir rosak dan sesetengahnya terpaksa dibuang. Huhuhu...

    ReplyDelete
  3. Ate pun fikir benda yang sama..nak repair kasut yg dah ternganga. Selagi boleh pakai..kata orang.

    BTW syantik kasut biru turquoise tu..

    ReplyDelete
  4. repair kast ye kak AA... munna pun ada berapa pasang yg nak repair ..tapi kat sini tukang repair susah benor nak jumpa

    ReplyDelete
  5. nak pakai baju apa esok ek? malas nak gosok baju kurung

    ReplyDelete
  6. jgn menbazirkan kak azie...
    selagi boleh gune belasah jer..

    ReplyDelete
  7. JoM lAwAt bLoG kHaS IkAn kEli..SaLaM pErSaHaBaTaN kAwAN...")DENGAR CERITA KAMU PEMINAT IKAN KELI...")

    ReplyDelete
  8. kak azie repair kasut rupanya..ingatkan repair apa tadi. saya pun ada dua pasang kasut tunggu nak repair. baru2 ni pergi Daiso, ternampak lah 'heel' yang sesuai nak ganti kat kasut tu..lepas ni DIY je..maklum la, bukan senang nak cari tukang kasut sekarang ni..

    ReplyDelete
  9. kak...
    tak nampak mcm repair kasut pun???
    hehhehe...mata rabun la katakan....hehhehe...

    (awak ni sokong jambu plak ke???bukan dulu nabil ke?????hehhehe)

    ReplyDelete
  10. Malam jumaat..saya tidur awal.... tak sihat rasa..uhuk uhuk...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails