Tuesday, March 20, 2012

Dari PB ke Satay Station...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Thalatha
20-03-2012


Malam sebelum kami berdoyon-doyon ke majlis akikah cucu MyAbang Long, kami pegi dinner beramai-ramai di Satay Station, Kg Pandan. MyKak Yang sekeluarga mai dari PB menghantar MyBonda balik ke Jinjang bersekali untuk hadir di kenduri di rumah Abg Long di Sg Kantan, Kajang.






Macam biasa, air pilihan aku; Tembikai Laici! Milo Tabur tu CHAK punya. Dia tak berapa suka, sebab dia cuma tau Milo Ais jer. Hehehehe!

Malam itu kami beramai-ramai pula bermalam di rumah CIKINTO, layan final Raja Lawak 6. Plan nak swimming tak jadi, sebab memang tak sempat langsung.

Yeahhh memang banyak sekali agenda aku makan-makan dengan family kebelakangan nih... Tak upaya nak ngelak, sementelah ini memang antara part paberet. Makan beramai-ramai sebenarnya memberikan lebih kemesraan. Tak setuju, angkat tangan!

Aku peminat tapai. Lama tak makan, haritu pegi kenduri di Bukit Merah, terjumpa juga.

Tak puas makan, sebab dapat sebekas ni jerrrrr....




~...antara santai dan lengai HISYAM memang cukup menyampah dengan si Jalil yang sengal, juga bengang dengan si Wahab yang sedikit bangang, tetapi SERI BULAN tidak pernah menyimpan dendam tetap menegur sapa melayan kata sehingga HISYAM cuak cemburu walau belum terburu bimbang SERI BULAN boleh membuat orang meroyan...~








7 comments:

  1. lama x mkn sate...arghh best nyer

    ReplyDelete
  2. Kak Zai dengar satay station kat Setiawangsa dah pindah ke Kg Pandan,nanti nak pergilah...

    ReplyDelete
  3. seleranya tengok satey tu....bergetahhh!!

    ReplyDelete
  4. best kan makan ramai-ramai berkumpul mcm ni.... family munna sebula sekali mesti ada buat acara berkumpul rama1 macam ni.... kak AA suka tapai ye... munna baru je buat tapai 4 kilo sponsor utk jiran kenduri

    ReplyDelete
  5. laparnya saya tgk sate tu...dah lama tak pekena sate kajang...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails