Saturday, February 16, 2013

Aku Yang Berdosa...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Sabtuday
16-02-2013


Aku Yang Berdosa – Shahir

Sejauh mana
Langkah ku di sana
Aku melupakan Mu

Seluas mana
Kau beri padaku
Masih ku angkuh pada-Mu

Segalanya dusta
Gelap mengaburi ku

Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada-Mu
Atas dosaku

Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga-Mu

Segalanya dusta
Gelap mengaburi ku

Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada-Mu
Atas dosaku

Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga-Mu

*lagu latar drama Hanya Pada Mu, slot Zehra (ada Beto!)

*****

Tayang-tayang:


Bila ada lebihan Roti Canai yang dah nak keras, lalu di‘upgrade’ menjadi Roti Telor. Makan time panas memang sedap, tapi paling enak bila makan time lapar dan di luar sedang hujan..!





 ~...memerhati HISYAM secara dekat dan merenung lama bukan mudah dapat dilakukan oleh sesiapa pun, tetapi sejak dulu hanya SERI BULAN sahaja yang berani sehingga dia kemudian sedar HISYAM walaupun jarang tersenyum tetapi bila tersengih ketara lesung pipit sebelah kiri seperti Bayu yang suka senyum dalam ‘Bayu Cinta Luna’...~




12 comments:

  1. Mmg sy pun slalu bt roti tampal.....lakuuu

    ReplyDelete
  2. terus lekat bila nampak nama beto :)

    ReplyDelete
  3. time lapar selipar jepun goreng salut tepung pun sedap...tu kata kawan saya lah.

    ReplyDelete
  4. Mcm ni punya "tayang-tayang".. sepanjang masa pun Sham lapar..

    ReplyDelete
  5. haha betul! betul!
    nak tau sedap tak sedap sesuatu makanan itu ialah makan la masa lapar....

    kelakarnya Granny hani tu hahaha

    ReplyDelete
  6. sedappp.... lgu shahir ni pun layann

    ReplyDelete
  7. kalau kedai mamak depan haslam tu zino oder roti canai kuah sadin hehe

    ReplyDelete
  8. Hello Dear :) .
    Great blog. Interesting post.
    Have a nice weekend.
    Welcome to my blog.
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    Like me on Facebook. I will be extremely grateful.
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    ReplyDelete
  9. kreatip tu kak...leh upgrade camtu..hehehe

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails