Monday, May 3, 2010

Corat Coret dan Koleksi Peribadi “AA” dan “AaA”....

Saja suka-suka. Aku try ini selepas baca di blog AZRUL. Sapa nak try pun boleh. Best gak. Aku buat 2 kali percubaan. Kali pertama aku dapat 64. Aku try kali kedua dapat 71. Perhhhh.. hebat gak kan? Bleh ler apply jadi typist kot. Harharhar..!

71 perkataan

Speedtest

dan result ini:
Kamu mencapai 361 markah, jadi kamu berada di posisi 14 dari 1175 dalam senarai kedudukan
Kamu menaip 469 aksara seminit
you mendapat 71 perkataan betul dan
kamu mendapat 1 perkataan salah


Sebenarnya memang aku menaip English lebih laju dari menaip in Bahasa. Sebab sudah terbiasa dengan kerja-kerja sebegitu.

Sesi tayang-tayang.


Dari koleksi peribadi aku. Pic ni memang dah lama. Aku copy semula dari MoBlog KgMMS di atas 2 nama iaitu Azieazah dan AAzieazah. di mana aku ada beratus-ratus mms yang dihantar sejak aku menjadi Warga Kg MMS Sahabat KLFM.


Malah hingga hari ini pun aku masih lagi aktif di kampung tu.


~...andai mencari HISYAM di kampung yang sama, adalah silap. Dia berada jauh di kampung laut, hujung ke baruh, turun ke lembah sebab itu selalu nampak gaung dari nampak BULAN...~




9 comments:

  1. pweit...lagu nya taip...kami dpt sket ja..blur sket sbb ayat dia bukan satu cerita..cewah..hee

    ReplyDelete
  2. cincin nikah tak nak tunjuk ke??

    ReplyDelete
  3. DATIN SHIKIN > dapat skit takper dari tak dapat langsung...


    ICE > Lama dah menikahhhh.. cincin pun pesen lama. Malu nak tunjuk, nanti orang bleh teka umur.. harharhar!

    ReplyDelete
  4. Woww...fuyoooo....impressed dgn kecepatan Kak Azie menaip!anyway,cantik cincin!matching dgn baju gitu!

    ReplyDelete
  5. amboi...besaq nya cincin...hehehe

    ReplyDelete
  6. mak oiiiiiiii... cincin design lama tu laaaa yang mahal tau... tang umur tu, kan 1 dunia dah tau kan kan kan? lagipun age is just a number aje... hahahaaa

    ReplyDelete
  7. AYU > sebenarnya kalu klik kat URL tu, dia bagi test dalam Bahasa Malaysia lerr.. kelam kabut nak kejar... heheheh..


    ACU > Kata orang, cincin besar tu untuk jari yang besar dan montel macam jari Kak Azie.. heheheh redha jerrr...

    ReplyDelete
  8. ICE > Saja jer ko ni kan? Tang umur memang ler number, tapi tang number tu yang payah nak kira, sebab dah banyak sangatttt.. harharhar!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails