Friday, May 14, 2010

Menyahut cabaran BEN lagi, sebelum tengah malam...

Lagi tugasan yang ingin aku sahut cabarannya dari blogger BEN ASHAARI. Bukan untuk menang, tapi aku ingin belajar, ingin mengetahui banyak lagi info dan ilmu dari blogger yang top dan hebat macam dia. Tak mudah sebenarnya (bagi aku) mungkin mudah bagi orang lain.


Di blog dia, memang ada disenaraikan beberapa kategori yang bermula dari HIJAU (dulu), KUNING, PINK dan MERAH@emas. Perhhh.. yang berada di kategori emas tu kira hebat tu. Aku dah baca petang tadi, tapi tak sempat nak study. Takper, tugasan mesti disiapkan sebelum jam 12 malam ini. Yang terpilih akan dimasukkan ke kategori yang BEN akan tentukan. Kategori: Tiada.

Entri 4 para dengan lebih 100 perkataan, dan mesti mengenai iklan yang dipaparkan di entrinya. SINI.


RIZI-BIZ.com adalah satu blog di mana pelbagai produk diiklan dengan cara yang sangat menarik lagi cepat. Semuanya dalam satu laman web yang padat dengan maklumat tentang produk bermula dari pakaian (aku berkenan dengan Gedung Pashmina yang menawarkan pelbagai rekaan Shawls), khidmat nasihat, Belajar Bahasa Inggeris, motivasi, khidmat runding -- nak tahu apa Phero-X & Pherolins: Kuasa Memikat Wanita/Lelaki Melalui Sains? -- sehingga kepada makanan kesihatan tambahan, vitamin, kosmetik dari hujung rambut hingga ke hujung kaki! Malah peluang mencari jodoh juga terdapat di sini. Ayuhhhh.. sapa yang bujang tu...

Memang sudah menjadi trend masa kini, menjimatkan masa dan tenaga, membeli belah tanpa perlu keluar rumah. Dengan hanya melayari laman web tertentu produk, segala urusan jual beli juga dapat dilakukan dengan hanya satu KLIK! Mudah dan canggih. Barangan boleh didapati secara pos atau secara penghantaran ke rumah. Selain itu, peluang perniagaaan untuk usahawan juga terbuka luas. Ramai masyarakat hari ini lebih berminat untuk bekerja sendiri atau "work from home" dan RIZI-BIZ sentiasa menawarkan peluang untuk menjadi peniaga sendiri atau stokis bagi sekian banyak produk. Hmmm... aku pun teringin nak try.

Antara produk hebat yang terdapat di sini:
* Genius Xtra Mind & Soul by AFTL
* Detox Foot : Buang Toksin Melalui Kaki
* Dari Stokis One Drop Perfumes Egyptian Potion
* Perfume Tanpa Alkohol : Mirage, Silky Touch & Everlasting
* LumiGlow : Krim Ajaib Berteknologi Nano
* Magnetic Aura : Keajaiban Dunia Sains & Teknologi
* Aura Seri – Wajah Lebih Berseri & Bertenaga!
* Phero-X & Pherolins : Kuasa Memikat Wanita/Lelaki Melalui Sains
* Vitamin C Injection Solution : Kecantikan & Kesihatan Kulit Melalui Suntikan
* Songket Thai Silk
* Gedung Pashmina Shawls Anda !
* Baju Blaus – Bercorak Kotak & Belang
* Tudung Ekin : Gaya Muslimah Terkini
* Cocoa Collogen : Kembalikan Keremajaan Wanita!
* Minuman Aloe Vera Untuk Kesihatan
* RX-Lite : Terapi Pelansing Badan
* Shake Up Slimming Drink
* Herba Prima : Jus Diet Mate 5, DR-II, Gain 5, Doc-K, Espresso-XY, dR Betes, dRQ10
* SUCCI Magic Powder
* MIOR – The Miracle Facial Bar
* MAHER: Madu khas LELAKI Gagah Perkasa
* Dr. EYES : Rawatan Mata,Rabun,Katarak

Ada banyak produk hebat yang berkualiti dan terjamin di RIZI-BIZ SHOP yang beroperasi di Bandar Baru Bangi, suatu perniagaan yang sah dan didaftarkan di bawah Akta Pendaftaran Perniagaan. Bagi yang berminat: Rizi Biz Shop (001798273-H) No. 11- 3B, Jalan 15/1D, Seksyen 15, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA E-mail: rizi2020(at)gmail.com



2 comments:

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails