Friday, May 21, 2010

Terimakasih sesangat...

Alhamdulillah, sesi temuduga lancar.

Dan

syarikat itu hampir menepati kehendak aku. Benarlah, naluri aku pun yakin yang aku boleh memenuhi kehendak mereka.

Yang paling best, jika dulu aku berulang alik ke ofis 7-10 minit, kali ini mungkin 5-7 minit sahaja. Hahahahaha best kan? No jem, tak perlu nak tempuh pusat bandar. Dah tua-tua ni, dah tak larat nak fikir pasal jem.

Dan

Alhamdulillah, mereka menerima aku berdasarkan beberapa kriteria yang mereka mahu dan yang mereka harapkan.

Terimakasih atas sokongan dan doa kengkawan termasuk rakan-rakan maya para blogger.

1 Jun aku akan mula mendaftarkan diri.

*Macam biasa, aku memang happy, tetapi tetap berhati-hati kerana sudah biasa mendidik diri untuk tidak terlalu awal menilai suasana.


Aku rindukan G5 akuuuu...!


~...HISYAM, kali ini tak terasa nak belanja SERI BULAN makan Ubi Rebus dengan Kopi Jantan? Ahaks!~


25 comments:

  1. Rejeki anak2....kena belanja nih!

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Azie..tahniah...tahniah!!!Dah lama nak komen,tapi sokmo tak dan masa!semoga Kak Azie hepi dan sentiasa bermotivasi bila berada di tmpt keje baru ye...kak,mintak ambik tag kat blog ayu ye..mekasih...

    ReplyDelete
  3. bravo.. bravo...
    pssst... 10 minit jadi 7 minit??!!!
    next year kena cari yang 4 minit dari rumah..:)

    ReplyDelete
  4. wah!! tahniah kak azie.. sungguh cepat dapat menamatkan tempoh memjadi MEM BESO.. paling best, lokasi ofis adalah sangat dekat.. i likeee..

    ReplyDelete
  5. Alhamdullilah syukur, tak lama lah cuti kakak aku ni kat rumah yer. Tahniah Kak, tumpang gumbira dan bahagia.Yang 7-6 minit tu jalan kaki ker? :)

    ReplyDelete
  6. ZUREEN > Terimakasihh.


    CATZ > Terimakasih.


    FA > Alhamdulillah. Belanja makan angin jer la dulu ek?

    ReplyDelete
  7. Syukurrrrr Alhamdulillah.. Tahniah Azie...

    ReplyDelete
  8. AYU > Wahhh ada tag yer. Best tu.


    DrSINGA > Next year kalu ndak yg 4 minit, kerja kat dalam laman rumah jerlah nampaknyer. hehehe

    ReplyDelete
  9. CIK ZURA > thanks. Memang seronok jadi MEM BESO tapi berlengkor tu yang tak tahan.
    Lokasi dekat tu memang sengaja cari yg dekat.

    ReplyDelete
  10. ACIK MLMW > Tak tau ler pasni leh buat macam dulu tak... Maklum ler mgkin tak sama nanti. Rindu ler segala macam program "open" kita...


    KAK CIK SEROJA > Terimakasih. eh time lunch ni tak kuar shopping ker?

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah, tahniah buat azie. Rezeki anak2, dah buat solat/sujud syukur? sorry...kak Zai tolong ingatkan.

    ReplyDelete
  12. Kak ZAITUN > Terimakasih mengingatkan. Saya hargainya.

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah.teringat dulu masa baru kahwin sebab kena berjauhan dengan cik abg tu, IX nekad berhenti kerja tapi kalau dah rezeki memang tak ke mana, tak sampai sebulan jadi suri, boss lama panggil kerja semula..alhamdulillah, sampailah sekarang hehehe

    ReplyDelete
  14. hahahaaaa berita gembira pertama lepas solat jumaat... tahniah pasal bulan depan title tokey anggur tu bley simpan dalam laci..!!!

    p/s: baru terniat nak offer jawatan sexytary kelab tokey2 anggur semalaysia... hahahaaaa kena cari orang lain plak laaa nampak gayanya

    ReplyDelete
  15. AZRUL > Terimakasih kerana sentiasa menyokong.



    IXORA > I know, U tahu. Siapa U pada I. Sejak dulu, kini dan harap2 selamanya. U sentiasa menyokong I dalam banyak perkara. Thankiu very much...!

    ReplyDelete
  16. ICE > "MAK" gembira sebab dapat gembirakan ko jugak. hehehehe

    Apa kata, jawatan tu diubahsuyaikan menjadi jawatan part time jer? Kelab tu sangat memerlukan kita la AISSSSSS.....

    ReplyDelete
  17. wah, tahniah kak, walaupun tak kenal secara zahir, kenl alam maya je, ucpn thniah ni pasti smpi bila akak bc komen ni..haha

    ReplyDelete
  18. wah..tahniah kak..
    lps nie boley le jumpa utk celebrate ek...hehehee

    ReplyDelete
  19. NASH > terimakasihhh.. Ya, ya sampai ucapan tahniah tu.


    ACU > Bayou kita? hehehe

    ReplyDelete
  20. Kak Z.. tahniah.. murah rezeki Kak Z.. bleh la belanja cendoi..

    ReplyDelete
  21. Kak Z.. farah yg kat atas tu saya la... silap login id lain..hehehehe

    ReplyDelete
  22. FARAH @ FARHA > memang nak kena hang nih.. woiiiiit Program Mencendoi Leman DAWI tu aku tak leh join aaarrrr..

    kecuali korang tukar bagi jadi hari Ahad. (memang tak akan ler tu kan?)

    So, biarlah aku mencendoi kat depan rumah aku jer sensorang. Wuaaaaaaaaaa!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails