Saturday, April 24, 2010

Lepak Buang Lemak atau Buang Semak?

Hari ni budak-budak sekolah ganti. Ganti cuti raya. (aku terkojut gak, awai benor?)

Ada sikit sunyi. Channel tv pun kurang menjadi rebutan. Yeyyyy!

Masa balik ritu, aku dapat surat atas meja di bilik aku.

Dah lama tak dapat surat camni.



Budak 2 orang itu memang rajin tulis surat chenta nih. CHAK tu dulu hari-hari tulis surat. Siap envelop buat sendiri, sampai nipih buku latihan skulah. huh...!

Kelakar, sebab siap minta maaf segala.
Masa bila plak ler dia buat salah?
Ni nak kene siasat niiiihhh...

Semua surat dia aku simpan dalam kotak khas. Buat kenangan.

Hari ni hari meLEPAK aku. Best wooooo.....!


~...SERI BULAN kalu melepak tak perlukan kepak pun. HISYAM, dah lama kita tak meLEPAK sesama, sambil mengira BINTANG, kan? Bila lagi agaknya?...~


11 comments:

  1. Salam Kak :)

    Ala nak melepak dengan Hisyam jer, Acik join boleh tak, tak kacau daun kan. Syuh Syuh Hisham ... pergi main jauh jauh.

    Lepas ni tukar nama lak yer, jangan letak Hisyam, letak Acik lak ;)

    ReplyDelete
  2. salam azie,
    samalah dengan AIn di rumah ni.. memang rajin hantar surat chenta cenggitu.. akak tak simpan semua, ada yang entah dimana... (TQ... akak juga perlu simpanlah segala surat chenta dia.. kalau panjang umur dah tua nanti boleh baca...)

    ReplyDelete
  3. Walawehhh...! Mengira bintang memang hobi gua jugak sejak dulu weh...!!!

    ReplyDelete
  4. Masa anak kak Zai kecik2 selalu tulis macam tu tapi bila dah besar lupa langsung.

    Azie lepaklah lama2 tak ada orang ganggu...kan...

    ReplyDelete
  5. Aslmkm.
    :) Kak G tertinggal ketapi le ... Azie dah balik naik pesawat dr Langkawi pun. Hehe.
    Kata orang, mereka yg suka tgk bulan & bintang ni kuat angan2. Agak2, Azie setuju ke tidak? :)

    ReplyDelete
  6. ACIK ni nak halau pun tak pandai. Bukan main syuhh syuhh gitu jerr... Kurang-kurang belikan HISYAM tu eskrim perasa durian, baru betul.. harharhar!

    ReplyDelete
  7. AKAK > Saya memang cuba simpan semua surat2 bebudak tu. Menimbun. Ada gak yang ntah mana sepah. Sebab lama2 nanti mesti boleh buka balik sebagai kenangan lama...


    KHAYALKHAYAL > Jom kita mengira bintang di Bintang Palace. Ahaks!

    ReplyDelete
  8. KAK ZAI > sekali sekala dapat surat camtu, best gak..

    KAK G > dah balik banyak hari dah. Dah keja pun. Tengok bulan, berangan nak ke sana dah ada pun yg berjaya. Kalu tengok bintang, berangan nak ke sana, dah keja pun di Bukit Bintang. Tinggal nak kira jerrr.. hehehehehe

    ReplyDelete
  9. simpan kotak tu elok2, jgn bg ilang @ rosak kandungan dalam tu, sbb isinya amat berharga sekali

    ReplyDelete
  10. EELOBORO > ia akan menjadi suatu sentimental value...

    ReplyDelete
  11. amin bin khalif

    makkkk cuaca panasssssssss harap hujan akan turun di planek > kah kah kah kah kah kah kah kah kah > ahaks

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails