Friday, April 16, 2010

Mencari ruang di celah gunung, di sebalik jernih laut...

Yeyyy! Nak pegi bercuti.

Menghiburkan diri, merehatkan minda. Ini sangat penting buat aku.

Jumpa lagi minggu depan.

Sedikit kenangan lalu.


Langkawi 2007. Masihkah ombak itu seperti dulu?


~...HISYAM, jangan cemburu jika SERI BULAN dapat lihat BULAN dari Pantai Cenang, atau jika dapat celup kaki dalam kawah panas Minyak Gamat...Harharharhar! Mimpi semata...~




22 comments:

  1. azie,
    muga2 selepas bercuti minda lebih jelas... dah kurang serabutnya...

    ReplyDelete
  2. AZRUL ~ AKAK > terimakasih... Tengok-tengokkan rumah AZIE ni yerrrr....:D

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti Azie..

    ceria-ceriakan dirimu.. semoga balik nanti, ada perkhabaran yang lebih baik..Insya Allah. :)

    ReplyDelete
  4. Bang LANA > MADU? Nanti nak cari...:D


    KAK CIK > Terimakasih...

    ReplyDelete
  5. waaa

    Pergi honeymoon arr??

    HISYAM tidak cemburu
    kerena permergian Sri Bulan, dia ada masa untuk memancing Haruan, ikan kegemarannya

    Sama sama melihat bulan, sama sama melihat bayangan bulan di dalam air

    Tapi Sri Bulan melihat di Langkawi, air laut
    Hisyam melinat bulan di kampung, air sungai tempat memancing Haruan

    keh keh keh

    ReplyDelete
  6. Dah 14 tahun zureen tak ke Langkawi..Semoga bergembira..

    Bagaimana agaknya perubahan kat sini ye?Ambilah gambar byk2..he3

    ReplyDelete
  7. Aslmkm Azie.
    Selamat berhibur diri & mendamaikan minda di Cenang or di mana2 je di Langkawi yang damai itu. :) Ehemehem ...

    ReplyDelete
  8. salam buat azie..
    tunggu berita menarik ...

    ReplyDelete
  9. syoknyeee dpt pegi bercuti...enjoy!

    ReplyDelete
  10. syoknya! nak jugak!!!!! happy holiday kak(>_<)

    ReplyDelete
  11. Salam!
    Itulah namanya manusia Azie! Dah dapat cari yang luas, tak puas pulak rasanya. Kena cari pula yang dicelah2....

    ReplyDelete
  12. Wow.. ke tanah Mahsuri rupanya, tempat letaknya tugu helang. Masih ingat kenangan celup2 kaki diulit ikan2 yg banyak di tasik dayang bunting, bagi makan sang helang.... dan paling syok... shopping coklat.

    ReplyDelete
  13. nampak macam pagi, adakah pantai yang ada cahya dua masa, mentari naik mentari jatuh?


    pernah juga terdengar ada lokasi yang boleh snap dua sudut mentari di sana.

    ReplyDelete
  14. Selama bercuti dan come back fresh. Akak dah lama tak gi Langkawi.

    ReplyDelete
  15. selamat ber'honeymoon' kak...hehehe

    ReplyDelete
  16. wahhh..azie ke langkawi ye..
    kak ida teringin pegi lagi..sepatutnya 1 mei ni ke sana tp atas sebab2 yg tk dpt dielakkan terpaksa ditangguh..
    adoi..teingat coklat2 kt sana bestnya..

    ReplyDelete
  17. Kak, Azie TQ banyak-banyak walaupun saya punya blog isinya belum betul-betul kemaskini. Saya tak tahu nak download gambar. Maksud saya 1 foto, satu artikel dan seterusnya.

    Perihal situasi Kak Azie semasa tu, hanya termampu saya ucapkan ialah banyakkan bersabar, rezeki Allah S.W.T. yang beri, InshaAllah ada rezeki tu.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails