Sunday, July 17, 2011

Dari Kari ke Kari...!

Salam
Ahad: 17-07-2011
...hari berehat, kan?


Menyambung kerja-kerja di rumah saja. (Azie, ko sorang jer ker yang sibuk?)

Tiada menu khusus, sedang tekak sejak 2,3 hari ini kepingin bukan kepalang hendak makan durian....!

Jom layan pic tayang-tayang ini buat jamu mata!




Sebenarnya AA teringin nak makan durian..! Nak makan durian!



~...Sudah rendah si burung merpati,
Rendah lagi sarang tempua,
Rasa cinta di simpan di hati,
Sungguh malu bila bersua.

SERI BULAN terpaksa juga menulis surat bertulisan Jawi demi menyorok malu alah kerana sudah tertangkap dek HISYAM ketika menyingkap tempurung di tepi tiang ampaian...~










8 comments:

  1. Sungguh menyelerakan juadah tu.. Sedapnya...

    ReplyDelete
  2. Nida suka makan kari dengan lempeng.. sedapnya.... :)

    ReplyDelete
  3. Saya pun teringin kak!!durian oh durian..

    ReplyDelete
  4. sama la dengan Eja...

    teringin sungguh nak makan doyan ni... iskkk...

    ReplyDelete
  5. Azie..acik baru je makan durian balik dari kenduri tadi.en.zino kita tu yang belanja..

    ReplyDelete
  6. kak azie..
    ayu dna en zalie pun teringin nak sangat2 makan durian..

    esok en zalie kena ambil darah..
    rasanya, 3 bulan dia mmg diet untuk dapat bacaan darah yang normal.

    kalau okey..
    esok petang jugak ayu cari durian
    hahaha.. ala2 mengidam pulak kami

    kak....
    terbaiklah kepala ikan kari kak tu.. agak2 nak mohon kerja kat sini tak?

    ReplyDelete
  7. tq erna buat promosi di sini heheh

    ReplyDelete
  8. kari oh kari....sedapnya tengok kepala ikan dgn matanya sekali

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails