Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday: Tertekan Lalu Jeran...!

Salam
Rabu: 20-07-2011


...lalu aku jalan-jalan.








~...terlalu lama bersama mengekor ke hulu ke hilir dan barat serta ke baruh, HISYAM akhirnya merasa SERI BULAN sangat tidak setaraf untuk diajak berganding atau berbalah yang tak pernah kalah...~







17 comments:

  1. Jom buat rendang daging sebagai bekalan untuk sahur!

    ReplyDelete
  2. nak join sahur jugak...






    boleh tak?

    ReplyDelete
  3. lol..daging lombu ka?

    kak..jeran tu ape?

    ReplyDelete
  4. ternyata, menyambut ramadhan memerlukan ketabahan....jangan pandang asam banyak banyak

    ReplyDelete
  5. suasana mcm kat jusco jer tu...
    betul tak?

    ReplyDelete
  6. kalau seri bulan tak layan.. kanda ayu sedia mengikutnya..

    LARI!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Kakak suka yg jeruk-asam tu. Simpan dalam botol bawa ofis....

    ReplyDelete
  8. masak kari danging pulak ka hari ni???

    ReplyDelete
  9. daging dah mahal !
    nak tak nak kena beli jugak..
    huhu..

    ReplyDelete
  10. bab jalan2 dalam hypermarket memang suka, memang release tension!

    best ooo...rasa macam nak sapu semua masuk dalam troli..ekeke...

    ReplyDelete
  11. lama sungguh tak nampak pemandangan begini..


    Di sini tak berani Nida nak pergi kawasan butcher.. macam-macam anggota badan bab* yang akak ku temui..uweekkkkk

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails