Tuesday, July 5, 2011

Kancil yang Teringin Berbulu Kucing: cute rupanya...!

Salam
05-07-2011


Selasa yang terasa singkat...

Kerana sejak minggu balik ke Pilah, meronda Seremban, hingga ke Sabtu bekerja luar KL, Ahad menghayun kaki, tiada lagi hari rehat yang bernama melepas penat.

Sedang penat sudah mengasak di celah kerja-kerja dan rutin yang mendesak, terselit cerita seorang teman lama yang pernah kata AA tak layak jadi kawan dia, semalam tiba-tiba mengirim berita untuk bertemu bagi meraikan sebuah majlis pentingnya.

Terimakasih kawan. Semoga terus bahagia, sukses dalam perniagaan, terus mantain cantik lagi jelita rupawan. Sesungguhnya aku tidak pernah menukar doa untuk mu, sentiasa yang baik-baik sahaja, dan semoga dikurniakan cahaya mata, mungkin dengan itu kau akan lebih menghargai kehidupan yang dinamakan perkongsian walau bukan dengan darah daging...


Kali ini cerita merapu saja. Tak komen pun tak mengapa.

Kisah Kancil yang teringin berbulu Kucing.

Untuk apa agaknya? Nak panaskan badan?





Cute gak eh? :)


~...SERI BULAN memang pernah marah pada HISYAM, lalu mendekati WAHAB yang lebih banyak tercungap dan menguap itu pun sudah cukup membuat sahabatnya si lelaki berwajah tenang itu merasa cemburu dan cara mengawalnya adalah dengan pergi berburu...~










10 comments:

  1. macam tak kena je...geli pun ada..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. selamat pagi kak azie

    suka sangat2 bila kak azie dijemput sahabat lama..
    elok eratkan silaturahim..

    PS: kalau kancil teringin berbulu kucing..rasanya kucing yang tak teringin berbulu kancil.. pendek2 tak lembut bila dibelai.. eik!!

    ReplyDelete
  4. sekejap legam la bulu tu kena habuk.. sesuai ut k jalan di kawasan pergunungan saja sebab kat situ alam sekitar masih kurang tersemar..

    ReplyDelete
  5. Kakcik pernah terserempak dengan kancil berbulu kucing tu - geli ah! :)

    ReplyDelete
  6. errrkkk, macam tak sesuai je kak....:D

    ReplyDelete
  7. Eii..Geli. Bulu-bulu lebat seperti ini tempat menyimpan hama, abuk dan kutu...Mesti jenuh nak mencuci. Bila hujan pula kuyuplah bulu2 tu. Ate allergic dg benda2 berbulu hatta carpet.

    Terbaek...Doa buat seorang teman, walau pernah 'dilukakan'.

    ReplyDelete
  8. orang resdung confirm ayik bersin je sebab banyak habuk...hehehehee

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum,

    Letih nak redah banjir tu...tak kan simpan kat rumah buat pameran je kot ;)

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails