Thursday, July 14, 2011

Wordless Wednesday: Siaran Tertunda 13 Julai...

Salam
14-07-2011
Khamis dah? Aku lupaaa...


Entri sebenarnya untuk Rabu, peluang untuk merapu yang bisu...








~...bila dahan cermai patah menimpa ampaian, yang paling panik kronik adalah SERI BULAN lalu berlari bagai tak cukup tanah mencari WAHAB menegak semula tiang yang senget sehingga terlupa surat HISYAM sudah dilenyek tempurung yang sudah retak merekah...~







23 comments:

  1. dia suruh buat longkang ke tak bagi buat longkang kat situ ?

    ReplyDelete
  2. Entahlah Bang HAMZAH. Sampai 2 notis dia lekat. Saya pun berfikir-fikir juga...


    *depan Pizza Hutt, Taman Maluri.

    ReplyDelete
  3. saya rasa maksud tersirat dia

    jika ada longkang..org suka2 sumbat longkang dgn sampah..jadi xpyh bina longkang..kerana bazirkan duit ajo..org buat tempat buang sampah..

    ReplyDelete
  4. pengadang tuh supaya pejalan kaki tidak melintas sesukahati...nampak bas atau teksi datang berlari melintas melulu..kaboooommmm kena langgar...sapa yg susah???
    jangan ingat pengadang hanya utk mengadang parit.

    ReplyDelete
  5. MEK SARAH:
    Kak Azie bersetuju dengan pendapat MEK tu..


    FADZIL:
    Macam statement seorang kontraktor, kan? Ops! lupa, kawe memang kontraktor.
    Memang ketara pengadang tu untuk menghalang orang melintas di situ, sebab jalan tu memang sibuk, jarang jem jadi keta memang laju laju!

    ReplyDelete
  6. AA..khamis pun dah nak sampai kepenghujung..esok dah jumaat..
    sape la yang tulis tu ye..tak de longkang pun boleh buat penghadang..tak nak bagi orang lintas jalan sesuka hati..tak ikut jejambat..

    ReplyDelete
  7. ACIK ERNA:
    Jalan tu sebenarnya langsung tiada jejambat. Hanya lampu isyarat simpang sahaja. Jika nak lintas kena tunggu lampu merah...

    ReplyDelete
  8. Kak sy nak bagi award kat akk jugak jgn lupa g kutip kat blog sy yaa.. tima kasih sudi sggah ke rumah tiang seribu tu !!

    http://ummi-ieraakmal.blogspot.com/2011/07/award-ke-5-utk-rkts-dari-mak-ngah-pora.html

    ReplyDelete
  9. AA

    Acik Padil memang bijaksana dan bijaksini. Itulah jawapan sebenarnya.


    P/s bakai pak mertua aku...koh koh koh

    ReplyDelete
  10. tgk ke gambar tu mcm baru nk korek longkang..maybe dia tk bg buat longkang kot..hehe

    ReplyDelete
  11. kepada pihak yg berkenaan... silah guna taxpayers money wisely! betul tak azie?

    ReplyDelete
  12. buat longkang nanti tak terbersihkan....buang duit lagi

    ReplyDelete
  13. memang kena fikir betul2 part ww kak azie nie...

    PS: orang macam ayu.. memasak faham lah..

    ReplyDelete
  14. Dia soh buang sampah dlm longkang la...hahahaha

    ReplyDelete
  15. salam


    berfikir secara positif utk mendapatkan hasil y positif, kalau dgn ada longkang boleh elak banjir lebih baik daripada sewa hitol beratus ribu satu malam kan..huhu

    ReplyDelete
  16. Nak cuba paham tapi tak paham jugak.


    ~ rasanya macam maksud tersurat & tersirat.

    ReplyDelete
  17. Tersirat betul..

    Apa yg dia nak sampaikan sebenarnya?

    ReplyDelete
  18. kena gi tgk sendiri ni baru jelas..

    ReplyDelete
  19. TERIMAKASIH SEMUA! AA PUN TAK TAHU APA MAKSUD SEBENAR NOTIS ITU...

    ReplyDelete
  20. Sallam AA, dia marahkan pagar tu agaknya....

    ReplyDelete
  21. teringat lawak samivellu - takde sungai? takpe! kite buat sungai!

    heheh~

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails