Saturday, October 22, 2011

FITRAH lelaki memang begitu lah...

Assalamualaikum
Dah Sabtuday
22-10-2011



Ni pehal update blog pepagi buta nih?

Sebab tak boleh tidor. Tadi dahaga. Buat Kopi Ais, guna 14-in-1 Kopi Mahkota Dewa. Lemak berkrim. Tabiat di luar kebiasaan.

Kopi/Nescafe ni biasanya aku amik pagi saja, sebelum start enjin di tempat kerja. Pastu tak boleh lagi, nanti berjaga malam. Dah banyak kali kena.



Dan kali ini betullah. Berjaga. Klipok klipok mata!

Sempat tengok ulangan MELODI.

Nak gelak pun ada.

Dia kata ke dia... dia tu kata ke dia balik! Masing-masing buat statement. Artis di negara kita macam tu la. Kebanyakannya, bukan ada bakat sangat pun. Berlakun tak ler hebat mana, tapi kalu bab kontroversi peribadi, amboiii... 4,5 hari suratkhabar tulih.

Elehhh yang ko tu pegi melancong pakai baju Tshirt lengan pendek, pakai skarf topi jer, pastu gelak sengih posing baeeekkk punya tayang rambut, pastu nak marah orang ambik gambar? Pastu melenting! Gambar pun tengah posing baekk punya senyum, bukannya snap candid! Kat luar negara boleh buka? Kat dalam negara sendiri jaga imej? Jangan hipokrit lah...!

alahai... lu fikir lah sendiri.

Takkan la nak salah ke jantan tuh 100%? Dah nama pun lelaki. Depa ni pantang dapat peluang. Bila ada orang minat, orang bagi perhatian, saham konon tinggi la. Dah FITRAH lelaki begitu (wpun bukan semua). So, ko nak marah ke jantan tuh? Buang karan jerrrr..

Alahai...



~...HISYAM pernah memberi amaran, sungai yang jernih tidak semestinya boleh nampak riak wajah sendiri, jambatan yang lebar belum tentu kaki tidak tergelincir jatuh tetapi SERI BULAN terasa seperti ada orang menolak dari belakang...~



12 comments:

  1. sy pon kdg2 maleh nk lyn melodi... baek smbg tito..hihihhihi

    ReplyDelete
  2. kopi terlebih power ni..hihi...dil kan kak,x suka betul tengok melodi tu....pening..hehehehe

    ReplyDelete
  3. SALAM,
    SAHAM LF DAH BAWAH HARGA PASARAN. TURUN DAN TERUS TURUN. REDHA KAK.

    ReplyDelete
  4. Tula pasalnya... kan..kan...kannnn.. ;-)

    ReplyDelete
  5. AKUZLE:
    Saya pun jarang. Kadang2 setahun cuma 2,3 kali jer. Ntah apa apa...



    UMMI_KHALISH:
    Bukan setakat pening jer. Rasa loya.



    LF:
    Esok saya nak tengok sendiri berapa saham Abang. hehehehee



    KAKCIK:
    Alaa.. sebenarnya depa tu sengaja cari pasal. kan?

    ReplyDelete
  6. bukan setakat melodi je.. rancangan lain yang berformatkan dunia retis ni.. tak de cita lain selain gaduh sana, kata sana, boring sungguh..

    ReplyDelete
  7. fuhh , 14 in 1...patutla tak tido, eheh.



    samela kita kak, malam tadi tertengok ulangan melodi - sambil mengendong tasneem yg tak mahu diletak, meragam.


    kehkeh, tgh hangat bercinta, semua nak ditunjuk kat bofren. nasib le gambo yang nampak rambut je, kot dia bagi gambar yang lebih seksi, haa...mapuhhhh!!!

    ReplyDelete
  8. EJA:
    Kak Azie menyampah dengan reporter tu sekalik! Macam takda benda lain nak interbiu!



    NAJWA:
    Kopi tu memang sedaplah. Berkrim dan enak sungguh!

    Dunia artis ni, cakap depa dalam 100, 10 belum tentu betul!

    ReplyDelete
  9. ntah....dia yang gedik lebih2 kan? huhuhuhu..... kekadang terbaca gak sesekali gosip dunia artis nie. hahaha, memang kelakar kesah mereka berdua nie. yang sorang nak putus, yg sorang tetap nak jumpa gak... hihihi. orang dah tak nak tuh, x yah lah dok gila2 sorang. ada hikmah la tu benda seumpama begitu berlaku awal. apa kesannya bila berlaku bila hubungan suddah semakin jauh? sama2 renungkan... ambik yg +ve buang yg -ve

    ReplyDelete
  10. cam sodap je kopi tu, leh ngetest nnt... kopi tu untuk semua jantina kan..? tkot tbe2 ttukar jantina lak, parah2..

    ReplyDelete
  11. Boleh pulak AA minum kopi pepagi buta mestilah tak boleh tidur...

    Dunia artis penuh dgn warna-warni.

    ReplyDelete
  12. dah lama tak melayan melodi, sbb tak suka tang tuduh menuduh tu
    menyampah...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails