Wednesday, November 7, 2012

WW: bukan mengidam tapi teringin sangat...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
07-11-2012


*pic tahun lepas.



~.~...HISYAM memang sedang berada jauh dari koordinat biasa, sehingga tak terlihat di ruang satelit, terlindung oleh awan gemawan, SERI BULAN yakin sekali masa untuk melihat kembali kelibatnya di laman Teratak Nyatuh harus disuluh dengan lampu picit berbateri 4AA...!~..~



 




50 comments:

  1. SERI BULAN DAN HISYAM.. SENTIASA DILAWATI, WALAU TANPA MENINGGALKAN JEJAK.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih. Salam kenal. Sila masuk.
      SB dan Hisyam pun tidak ke mana-mana.

      Delete
  2. Musim durian akan datang, SILA DATANG KE RUMAH MERTUA SAYA tau!!!
    Makan sampai lebam!!!

    ReplyDelete
  3. aduhai kak.. saya dah mengidam campur teringin sangat dah ni.. he..he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama ler kita! Kemaruk sakan dah ni.

      Delete
  4. Replies
    1. Deghoyan udah berbunger... Moh ler kiter!

      Delete
  5. terilur saya tgk durian. hehe. owh durian :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Razik. Lama tak jumpa. Nanti gathering, join la lagi!

      Delete
  6. baru je pekene durian mlm kelmarin. staff pak dakEpal bagi. fresh dari dusun...

    ReplyDelete
  7. salam Kak.Ya Allah banyaknyaaa!Tak larat tu makan semua tu,bak dua kat saya,haha... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jomm.. memang tu banyak. Masa tu makan beramai ramai tu.

      Delete
  8. Bau Nya dah sampai umah akak.. Takleh jadi ni... :)

    ReplyDelete
  9. skrg ni pun durian dimerata tempat....

    ReplyDelete
  10. Ya ...durian sudah gugur .......

    gambaq atas bikin hatiku tak keruan ... petang ni nak pi cari lagi lah ....


    Chik Att

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cari kat kebun kah? Baik baik durian gugur timpa kepala. hehehe

      Delete
  11. semua pun kata buah nih sedap, raja buah lah kata kan. tapi malangnya...bonda tak mampu nak hidu bau pun, mula lah rasa loya macam mengandung anak sulung. rugi kan...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpa. Adik saya ada sorang tak suka buah ni. anak saya ada sorang langsung tak makan buah ni...

      Delete
  12. Main aci sembunyi balik durian... pic tu akak nampak ayu wehhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duri durian tu lebih ayu dari puan blog, Aina...

      Delete
  13. Replies
    1. Sekarang ni durian dah macam tak bermusim. Sentiasa ada...

      Delete
  14. ari tuh dah beli kat hulu langat...tapi masih nak lagi...!area nilai nie masih belum banyak org juai hu hu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat supermarket skang ni banyak. Tapi mahal ya amat!

      Delete
  15. Kadang2 bila tak ada, kita teringinnn sangat. Bila dah banyak, rasa macam tak lalu makan. Tak sedar diri sungguh saya nie kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selalu macam tu la kan? bila dah bersepah sikit tak heran, bila dah ujung musim susah dapat, masa tu la teringin sangat...

      Delete
  16. Replies
    1. Ohh kalu dapat tu, memang tak terkira lah sedapnya...

      Delete
  17. Buah yang paling saya suka. :D Saya, bila demam, makan durian insyaAllah boleh sembuh, hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama ler kita. Saya suka sangat durian. Tapi takut demam berulang, kena relax dulu...

      Delete
  18. pergghh teringinnnnn,,dapnyeee

    ReplyDelete
  19. sedapnya... dah lama juga tak makan durian....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang dah mula musim dah Munna....

      Delete
  20. sedapnya....!!!!!!!!!dah lama mngidam nak makan durian..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails