Friday, May 14, 2010

THOMAS Cup Semi Final: "Sini Malaysia, banggg..."

Perseorangan pertama, kalah. Takper. Hero kalah dulu.
Chaiyok! Chaiyok! Chaiyok!

Biarlah gambar memberikan makna.

U masih hero Malaysia!

Alangkah best kalu aku pun ada situ sama.


Aminnnn....

Macam seksi jer gaya nih. Hehehehe.





Kena menang... Tapi tewas jua akhirnya.

Bang oii... ni Malaysia bangg...


Betul banggg... Kitaorang tak biasa tengok game orang bukak-bukak baju nih. Tolong lah.

"Saya dah cuba yang terbaik, Malaysia."

Tahniah Datuk kerana bermain begitu baik tetapi ternyata LIN DAN bermain lebih baik lagi, lebih tangkas dan begitu konsisten.

Semasa: Perseorangan kedua, kalu kalah yang ini gak, habislah.. Balik awal ler penonton malam nih.

**Gambar tak berapa cantik, sbb guna hp jer, tangan gegar sebab dah lengoh duk snap-snap sepanjang perlawanan. Hangin budak-budak nih. Hehehehehe!


### akhirnya kecundang 0-3...




11 comments:

  1. yang benggangnyer siap boleh bukak baju & berjoget lak kat gemaggang tuh. mmg sajer jer.....

    ReplyDelete
  2. teratai layu di tasik maduuuuuu... huhuhu..

    ReplyDelete
  3. Bukan Teratai Kak Cik....

    Nih bunga menda entah hehehehehheeh..

    Yang penting semangat juang melawan tuh Kak....
    Memang terbukti yang China kuasa besar Badminton Dunia...

    Dato Lee Chong Wei dan Misbun kena carik formula lagi untuk menutup hantu yang tak pakai baju tadik....

    Siut betullllllll....

    Keseluruhan Gua akui....semua dah dah bermain ngn terbaik.....

    ReplyDelete
  4. kepantasan permain diaorang masih belum dapat ditandingi kita...huhuhu

    ReplyDelete
  5. kena cari pelapis baru yang lebih tangkas

    ReplyDelete
  6. EELOBOR > anggap jer itu reaksi spontan orang menang.


    KAK CIK > Ni bukan kira teratai lagi dah, dengan daun-daun sekali layu. Hikhikhik!

    ReplyDelete
  7. DJ EPOI > Setuju! Semangat juang tu yang kita tabik tuh.

    Jika suatu waktu dulu, kita pun pernah menjadi kuasa besar badminton, tidak mustahil suatu hari nanti, kejayaan berulang. Kan?

    ReplyDelete
  8. ACU > Ya, semangat dan latihan saja tak cukup. Fizikal pun ada mempengaruhi. Lin Dan sangat tinggi dan tangkas berbanding Datuk Lee. umur masih muda.


    CIKGU NORMAH > Dalam apa bidang pun, pelapis itu wajar sekali dicari. Kat sekolah Cikgu pun mesti ada bakat2 yang hebat yang boleh diketengahkan, kan...?

    ReplyDelete
  9. perasan tak sorang penyokong yang pakai bendera dan topi koboi tu...dia memang selalu ada kat banyak game..bola, hoki, badminton..kamera selalu fokus kat dia..
    :)

    ReplyDelete
  10. Dr SINGA > ya betul. Kami satu rumah perasankan juga penyokong tu. Memang saya cuba nak snap dia, tapi gagal. Pakcik tu sekali pandang ada iras-iras Sdr Mazidul Akmal, kan? hehehe (sori BRO...)

    ReplyDelete
  11. amin bin khalif

    kalahhhhhhhhh panasssss anginnnn

    opsss sabarr malaysia

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails