Monday, November 21, 2011

Kita Menang...! So dramatic!

Tahniah!

Alhamdulillah, KITA menang lagi!



Cara kita menang pun sangat manis sekali.

Dramatik...! Sama-sama kuat, macam sama kasar.


Bila penalti FAKRI tu sedikit mendebarkan, sebab tak masuk!

Our hero is KHAIRUL FAHMI dan Kapten!

Yeahhhh....!





5 comments:

  1. Tuhan menyebelahi kita..
    tahniah Malaysia

    ReplyDelete
  2. Tahniah Malaysia...
    Kami kat rumah ni mmg seronok sangat tengok dia org beraksi...tapi mula2 tu rase mcm x harapan jer nk menang...mmg dah rezeki...

    Tahniahhhh....

    ReplyDelete
  3. Jerit sampai ilang sogha!!

    Sambil dok update perkembangan kat FB!

    ReplyDelete
  4. saya debar sampai takleh nak jerit...he3

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails