Monday, November 7, 2011

Racun yang Manis...

Assalamualaikum
07-11-2011
Senin, cuti peristiwa


Diulangtayang lagi, malam ini.



Saluran Astro Citra Ch131, jam 9.00 malam.



~...antara HISYAM dan SERI BULAN tentu sahaja ada kemanisan yang pernah mereka fahami, ada racun yang pernah kenali, tetapi bahagia yang dinanti masih belum menjadi milik sebati...~






10 comments:

  1. kena tgk gak mlm ni sanggul beracun, sambil cuba hayati novel ombak rindu..best

    ReplyDelete
  2. tak tengok pun ...

    cara cerita tu ...mcm best jee...

    ReplyDelete
  3. Rumah saya takdak estro, kihkih..

    ReplyDelete
  4. tak bleh tengok.. masing2 dah nak tido.. tak berani nak tengok sorang2... :(

    ReplyDelete
  5. Saya baru peluang tengok malam ni...cerita ini. Memang betul bagus telefilem ni... teknik photografy dia cantik sungguh...
    memang layak pun menang

    ReplyDelete
  6. MAMASYAZA:
    Novel Ombak Rindu tu rasanya novel dah lama, kan? Saya pun dah tak berapa ingat plot citer tu.

    Ianya kembali diingati ramai kerana ianya sudah siap difilemkan dgn lakunan oleh Maya Karin dan Aaron Aziz.

    ReplyDelete
  7. CHIK ATT:
    Pada saya, best la. Sebab berlatarbelakang zaman sebelum merdeka. Saya suka suasana kampung.



    DINAS ALDI:
    Tak dapek den nak tolong. hehehehe

    ReplyDelete
  8. EJA:
    Takut pasaipa? Bukan citer seram pun.



    ZINO:
    Untuk orang kampung macam saya, citer suasana kampung macam tu, kira best la.



    CIKGU ROSLAINI:
    Saya rasa lakunan Namron dan Erra pun antara sumbangan ke arah kemenangan.

    ReplyDelete
  9. kak Azie,

    ye ke tak seram..? aiseh.. tengok dia punya gazet pun cam seram ja.. tu yg tak berani nak tengok sorang2..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails