Monday, November 14, 2011

Mesej inbox: Tetiba rasa bengong!

Senin,
malam


Alahai...!

aku tak pernah jumpa dia pun. Kenal pun dalam komuniti siber, yang ada gambar-gambar. Lama dulu, sebelum FACEBOOK wujud lagi.

Tengok gambar jer, tak pernah jumpa langsung.

Lama tak dengar khabar berita, tetiba dia muncul di inbox. Nama pun lain. Nick name memang hebat lah! Well, accept jer. Takda masalah.


Soalan aku rupanya dah lebih dahsyat dari wartawan MELODI!



Aku belum bodoh lagi nak buka mesej bagi orang lain baca. Lagipun “kita” bukan selebriti.


Lalu,


soalan ni ok tak, dik?


Tetiba aku rasa macam bengong!







4 comments:

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails