Friday, December 2, 2011

Entri CHIK ATT: Bahagia itu tak semestinya di atas takhta...

Assalamualaikum
JumAAt
02-12-2011


Pagi JumAAt...

rasa bahagia bila membaca entri CHIK ATT ini. Sesekali Mengeram.

Dan sedikit penjelasan beliau:




Dan komen aku:



Satu contoh bahawa kebahagiaan itu sungguh luas pengertian dan penerimaannya, kan?


So, sesapa yang rasa tak leh kawal, sampai baca entri kelakar depan komputer sendiri pun rasa nak terkencing, sediakan pampers banyak-banyak!
Sekarang ni saiz XXXL pun dah banyak kat kedai!

Jangan marah aaaarrrr....!



~...ketika musim mengetam padi, HISYAM meneman SERI BULAN menjengah sibuk kerana menyangka ketam padi sama senget macam ketam batu, sehingga terperlus ke lopak separas paha, lalu pulang lembab separuh sehingga disangka dia kencing dalam seluar...!~







7 comments:

  1. Kalau ada yang nak diapers saiz M, kat rumah kakcik masih ada banyak lagi! ;-)

    ReplyDelete
  2. KAKCIKKKKK....!!

    buat lawak plak dia.

    hahahahahaha!

    ReplyDelete
  3. hehehe.... boleh tahan juga "loyar" kakcik tuh. hihihihi

    ReplyDelete
  4. hahahaha kakcikkkk!!!!!!

    bahagia tu mmg subjektif. saya tertarik dgn entri bonekadalamchermin ni http://bonekadalamchermin.blogspot.com/2011/11/sekilas-nota-terbang.html

    betapa bahagia tu tiada batu arasnya. :)

    ReplyDelete
  5. ..sy suka betul nota kaki berkenaan Hisham dan Seri Bulan. Klu dikumpul, boleh diternitkan jadi buku. Sweet!

    ReplyDelete
  6. nikmat rasanya kalau dapat ketawa terbahak-bahak sampai berlinang airmata

    ReplyDelete
  7. sapa yg masuk lopak tu, hisyamkan?..konpius laks

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails