Thursday, December 8, 2011

SERI BULAN vs HISYAM: Anggaplah mengarut saja...

Assalamualaikum
Rabu
07-12-2011



Entri ini khas buat seseorang yang inginkan penjelasan.

Sori Berlori. Tiada penjelasan.

Selama ni pun, jarang aku memberikan jawapan tepat. Anggap sajalah itu adalah karut-merapu dan imaginasi kisah lalu.





















Akan ada sebarang pengakuan kah nanti?




Nanti aku kumpul soalan lagi.



Pernah suatu ketika HISYAM tersilap, menegur seorang blogger bertahi lalat manis di atas bibir... Nyaris ada yang dapat meneka dia berada di mana.

Aku sekadar seorang Penglipur Lara. Membawa cerita untuk bergumbira. Tapi jika mereka tidak rela, tentu aku tidak boleh memecah berita.

Yang pasti mereka berdua ada di mana-mana, hadir tanpa niat prasangka, sekadar mencelah di antara cerita.



Aku yakin dia tersenyum bangga bila baca.




Tiada syarat tiada tempoh masa. Biarlah terus menjadi rahsia. Walau pasti bertambah ramai yang kini menjadi meluat.



~...HISYAM sedar dia tidak mungkin sempurna aktor terkenal menjadi pujaan ramai, tidak juga seganding SERI BULAN jika bersanding (tapi itulah yang sering diangan-jeninkannya) malah tidak mungkin boleh menjadi segagah The Rock, mustahil pula akan menjadi sehensem Johan “Botak” Ariff Asari, tapi nama 6 hurufnya terus menjadi rating teratas...~






10 comments:

  1. saya rasa seri bulan tu akak..hisyam tu husband akak. ekeekeekeke

    ReplyDelete
  2. Errrmmmm banyak episod tertinggal ni. Macam mana yea AA

    ReplyDelete
  3. chopppp

    yang banyak soal tu.. Ayu lah.. siap minta upah, dah mimpi hisyam..
    waka..waka

    ReplyDelete
  4. nak bertanya juga tapi biarkan saja...hanya yg minat novel je yg mahu menggali...pcl kurenggg!

    ReplyDelete
  5. ikutler saper pon, kak... yg pntg, biler akak hapdet, aku baca. biler akak tak hapdet pon aku baca gaks...errr, ader ker time yg akak AA neh x hapdet??..hihihihihii

    ReplyDelete
  6. pendapat saya sama macam eri-chan

    ReplyDelete
  7. nanti bukukan yer akak. mana tau novel ini akan menjadi novel yang ke-2 saya akan baca sampai habis & sudah semestinya menjadi sejarah dalam hidup saya.

    ReplyDelete
  8. saya pun kdg2 trtanya2 tp sbb bukan bizibody, saya simpan dlm hati jer. hihi.

    ReplyDelete
  9. ingat saya sorang jer yang tertanya2 pasal Hisyam ngan seri bulan ni.. :)

    ReplyDelete
  10. mungkinkah hisham tuh kambing belaan sri bulan??...tapi tak kan kambing pergi kelaut plak yerr...ish

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails