Saturday, December 17, 2011

Pertemuan Blogger 18 Dis: Mari Kita Makan Berhidang...

Assalamualaikum
Sabtuday
17-12-2011


Santai Sabtu.

Sarapan pagi tadi, CAKOI hasil buruan di pasar.

Beli barang konon. Untuk persediaan sedikit sempena Pertemuan Gathering Blogger pada 18 Dis di Musollah Ehsan, Bandar Baru Bangi.

Jommmmmm.....!

Andai tak cukup kerusi di sana,


...moga kita dapat pula duduk bersila di tikar mengkuang ini.

Best apa kalu duduk makan berhidang. Tak gitu Dato’? hehehehehe



~...semasa tiba dengan kelat muka pucat tersipu, SERI BULAN terpaksa mengakui dia tidak pandai bersila-simpuh sehingga HISYAM terpaksa menumpang pengakuan itu, lalu bila Mak Utih dan Pak Utih tertawa tidak niat mengejek, kedua-dua mereka selamba duduk tanpa kuda-kuda tetapi teringin berjalan unta...~







12 comments:

  1. rs nyer x sempat sy nk msk apa2.. dtg mkn je heheeh

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    BOLEH JUGAK. RAMAI2 TU, DUDUK2 ATAS LANTAI SERONOK JUGAK. TAPI LF TERPAKSA GUNA KERUSI .... ADA SEDIKIT MASALAH YG SEWAKTU DGN USIA

    ReplyDelete
  3. salam, tak ada apa apalah dapat dibawa..kalau dapat singgah sekejap alangkah baiknya... saya 3 beranak je

    ReplyDelete
  4. saya tak dapat hadir esok kerana perlu menghadiri kenduri kawin saudara terdekat di kapar, kelang dan kena membawa saudara sekali.

    kakcik telah pun saya maklumkan lebih awal.

    ReplyDelete
  5. Kita jumpa esok!!!!!!! Insya Allah

    ReplyDelete
  6. xdapat join, esok ke Tampin penuhi jemputan kawen.. bila la agaknya dapat berjumpa dengan Seri Bulan dan Hisyam... hihi..

    ReplyDelete
  7. KHAIRIN:
    Bolehhh... Takda masalah. Kak Azie memang buat Pulut Kuning banyak! Jangan risau.



    DATO’ LF:
    Saya sekadar bergurau Dato’. Saya rasa kerusi banyak tu. Cukup untuk semua orang. Tapi saya rela berdiri Dato’.

    ReplyDelete
  8. PANGLIMA MUDA:
    Tak kisah lah Bang DIN. Tapi kalu dalam perjalanan tu ternampak orang jual Cendol, tapaukan saya sebungkus! hehehehe



    YANA LYANA:
    Jom la. Semua blogger dijemput hadir!

    ReplyDelete
  9. Bang HAMZAH al-LAVENDARI:
    Alaaa... tak dapat nak jumpa dengan Mak Ngah yang cun awet muda tuh. Frust saya!



    DADDY ZIYYAD:
    Yeahhhh...! Penyokong kuat nih.

    ReplyDelete
  10. ACIK ERNA:
    Rindu nak jumpa Acik. Maklum, tak sempat nak sembang panjang-panjang.



    Cikgu MIZI:
    Tampin pun boleh balik lalu ikut Bangi, kan?
    Nak jumpa SERI BULAN n HISYAM? Jangan risau, depa membaca....

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails