Saturday, December 31, 2011

Dating Terakhir yang Bukan Mutakhir...

Assalamualaikum
Sabtuday
31-12-2011



Hari terakhir bekerja di tahun 2011. Juga hari terakhir 2011.



Kalendar baru 2012 sudah gantung semalam. Masih ada PURPLE di situ. Siap ada waktu solat sekali. Terimakasih PPZ.



Dating santai terakhir 2011, semalam. Dengan seorang teman yang paling “baik-jahat”, paling cepat menangkap silap aku, paling kritis, paling sinis-sarcastic... dan segala yang paling, termasuk paling baik hati dan pemurah! > yeahhh ayat bodek sebab dapat makan ketam free!

Ketam tu seekor RM12 tau. Ayam Kampung Organik seketul RM4.50 dan Udang Galah tu seekor RM5! Masih dikira murah olehnya. Purse PURPLE tu tak ternilai harganya, kerana itu cenderamata ingatan dari BLOGGER INI...!



Terimakasih atas ingatan seorang kawan yang baru pulang dari bercuti di utara dan singgah Padang Besar, belikan aku snek ni.


Tak tau apa nama snek ni. Ada gajus.


Sebelum terlupa, Selamat Menyambut Tahun Baru 2012. Semoga tahun mendatang lebih baik dari tahun yang ditinggalkan.



~...terasa sebak di seluruh Teratak Nyatuh, dari serambi hingga ke pintu dapur, dari alang ambin hingga ke jenang gudang kerana HISYAM dikatakan tergila anak dara Pak Imam lalu fitnah menjalar hingga ke bumbung lalu menyebabkan SERI BULAN murung terkurung hampir percaya dan HISYAM gabra-gelabah hendak memujuk rajuk si buah hati...~








23 comments:

  1. ayam kampung organik. ketam. udang galah.

    ni makan kat mana ni kak????

    ReplyDelete
  2. Selamat menyambut kedatangan 2012.

    Nah, pantun 3M thn baru buat K.Azie :-
    "Org melayu kata kaler ungu
    Org Putih kata color purple
    Tempelan ...yg ingin kukogsi... sentiasa ditunggu
    Teruskan Meneliti, Mengomel & Mencoret ye..."


    Semoga K.Azie ceria seisi keluarga. Saya memohon maaf di atas segala salah & silap.

    ReplyDelete
  3. Hello Azieazah, sedap tu dish.....I love it.
    Here's wishing you and family a very happy new year.
    Best wishes from Canada.....you stay young, sty beautiful, simpan satu lagu dalam hati.
    Lee.

    ReplyDelete
  4. SALAM,
    Singgah dan Ucapan selamat tahun baru 2012M dan 1433H drpd LF dan isteri. Mendoakan moga kita semua sentiasa di atas landasanNYA.

    ReplyDelete
  5. Selama Tahun Baru AA..
    mudah2an tahun 2012 ada sesuatu yg lebih baik dan lebih indah menanti...

    menu tu buat perut saya berdangdut!

    ReplyDelete
  6. aduhai..
    ini makan lauk namanya bukan makan nasi..
    ketam tu dah merangkak ke pingganla AA...

    salam purple di tahun baru buat AA!

    ReplyDelete
  7. Selamat menyambut 2012 dan selamat bercuti Azie. Semoga kita bersua semula di tahun hadapan dalam suasana penuh keceriaan (macamlah jumpa sebelum ini tak ceria...hehehe...)

    ReplyDelete
  8. Selamat Tahun Baru..bestkan dpt buah tngan dr kwn2....

    ReplyDelete
  9. hah..i dah agak dah sikap gatal anak dara pak imam akan buat kecoh...emm cubit dia..gatai

    anyway...selamat sama sama meninggalkan 2011 yg penuh kenangan dan jom sama sama kita kumpul kenangan baru..yg manis2 harapnya..InsyaAllah..:)

    ReplyDelete
  10. GADISBUNGA:
    Velodrom, Cheras (stadium).



    PN LIZA:
    Terimakasih Liza. Selalu menyokong dan sudi menjengah.


    PENA ROZIE:
    Terimakasih Rozie. Selamat Tahun Baru 2012.

    ReplyDelete
  11. UNCLE LEE:
    thank you UNCLE. Happy New Year 2012.



    DATO’ LF:
    Terimakasih atas doa dan ingatan Dato’.



    IDA NYANYISUNYI:
    Terimakasih IDA. Selamat Tahun Baru 2012 juga buat IDA sekeluarga.

    ReplyDelete
  12. ROS:
    Memang nasi tak berapa nak makan dah. Lauk jugak yang sedap diratah.



    KAKCIK:
    Terimakasih Kakcik. Nanti Azie balik dari KB kita dating yaaaa!



    NZA:
    Terimakasih, selamat tahun baru 2012.



    SANIAH:
    Terimakasih. Betul, banyak kenangan sepanjang tahun dan terimakasih kerana sering menyokong I.

    ReplyDelete
  13. kak azie nak pergi kota bharu ke?


    selamat menyambut tahun 2012
    jumpa lagi tahun depan di maya :)

    ReplyDelete
  14. selamat tahun baru 2012 semoga kita semua mendapat kerahmatan darinya Yang Esa...

    ReplyDelete
  15. selamat tahun baru
    agak2 tahun nie kita bakal bertemu 4 mata tak>>

    ReplyDelete
  16. Wow! Udang dan ketam penutup tahun yang ditinggalkan. Pembuka tirai tahun yang baru ditemui apalah agaknya? Selamat Tahun Baru 2012 dan selamat maju jaya.

    ReplyDelete
  17. cute gambar ketam yang macam nak 'merangkak ke pinggan' tu..

    akak, selamat tahun baru 2012!!

    ReplyDelete
  18. selamat menyambut tahun baru zie..

    ReplyDelete
  19. dah agak dah kak..tgk gambar macam ayam kampung dekat Velodrom je..
    lamanya tak makan kat situ..

    ReplyDelete
  20. selalu nampak keyboard je... kali ni nampak body!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails