Wednesday, December 28, 2011

WW: Ketereh, Boleh Tak Nak Menoreh?

Assalamualaikum
28-12-2011
Rabu


Bertolak bila?


Balik tahun depan?



~...walau malu bakal diejek dengan kening berkerut hairan, HISYAM harus mengaku dia tidak kenal mana reban mana lau, mana pisau toreh mana parang sumbing tetapi selagi SERI BULAN rela mengajar mengenal itik nila mana itik angsa, HISYAM yakin dapat mengecam yang mana ayam ibu yang mana ayam piru...~








26 comments:

  1. awal beno membeli tiket nyer tu...hehe...anyway,safe trip.moga selamat sampai ke destinasi. :)

    ReplyDelete
  2. dah lame tak naik bas...gi jln2..

    ReplyDelete
  3. bas dua tingkat? seram...

    moga selamat pergi dan pulang...amin.

    ReplyDelete
  4. Bercuti setahun ya Azie? Semoga perjalanan di permudahkan dan dilindungiNya dari segala ketidaksempurnaan. InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  5. masuk area ketereh.... callling2 si anyss.... hihihii

    ReplyDelete
  6. Azie

    '...boleh tak nak menoreh? maksudnya apa ye?

    ReplyDelete
  7. selamat jalan....




    Selamat kembali.
    (ulangi doa kakcik....amin)

    ReplyDelete
  8. ore ktereh ko..??? dkt jugok ngan kg kito.. hhheee.. rindu kot kg.. aduhai..:)

    ReplyDelete
  9. Jgn lupa bawa balik budu ketereh.... hehehe

    ReplyDelete
  10. Hisyam, Hisyam..hehehe..

    Selamat bercuti ke Ketereh, AA!

    ReplyDelete
  11. Ayam piru sumbat! Hidangan thanksgiving ka?


    Heheheheh!

    ReplyDelete
  12. dh lama x naik bas.... tpi teringt plk naik ketapi.. hhee

    ReplyDelete
  13. dh lama x naik bas.... tpi teringt plk naik ketapi.. hhee

    ReplyDelete
  14. eppy oliday akak..moga segala urusan dipermudahkan..:)

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum,
    Musim ujan, tak leh norehhh

    ReplyDelete
  16. peehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    setahun..
    moga happy..

    ReplyDelete
  17. GEDEK:
    Will be my first time...!



    MR. CLIVE:
    Awal takper, takut dah abis plak nanti. Thanks.



    AIN NORAINI:
    Saya suka naik bas. Naik keta pun suka.

    ReplyDelete
  18. KAK QUEENIE:
    terimakasih. Aminnnn...



    KAKCIK:
    Ahaa bercuti sampai setahun! hehehe



    EELOBOR:
    Ohh itu sudah pasti!

    ReplyDelete
  19. FARID:
    Harap-harap di sana ada kebun getah, mungkin boleh tumpang menoreh. hehehe



    ROS:
    Terimakasihhhh. Amin.



    MAMA MAMAN:
    Tidak. Saya Perak. Ke Ketereh untuk cuti-Cuti Malaysia!

    ReplyDelete
  20. ACU:
    InsyaAllah. Begitulah cadangannya.



    CIKGU NORMAH:
    Makan angin dan makan-makan. hehehe



    YUNUS BADAWI:
    Kalu ada, sudah pasti!

    ReplyDelete
  21. DINAS ALDI:
    Terimakasih! Jom join!


    POK AMAI-AMAI:
    Mana bleh main sumbat jerrrr.. hehehe


    DALILA HAMID:
    Naik ketapi pun best sangat. Dulu dulu boleh kuar kepala, banyak angin!

    ReplyDelete
  22. CIK ECAH:
    Ketereh kat Kelantan sayang!



    CIK CERIA:
    Terimakasih. Aminnnn



    ANYSS:
    Alaaaaaa. Nak main ujan lah!


    AYU:
    Bercuti setahun. Sakan kan?

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails