Friday, February 17, 2012

TANGLING lagi: Port lama orang lama...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam JumAAt
17-02-2012



Sekadar cerita kosong. Nothing special.

Stalker, hari ini hari JumAAt. Doakan saya yang baik-baik ya.

Tayang-tayang lunch:


TANGLING, port lama orang lama. Teringat-ingat muka masam muncung panjang boleh buat sangkut baju kelawar. Sebab ada orang duduk di kepala hidang tapi tak ramai yang pandang.


Sotong ada telur. Sotong jantan kata PAK DIN.


Layan diri sekarang.

Kengkawan lain, sori berlori tak ajak. I bawa client.



~...HISYAM terasa hendak benam kepala sendiri di Sungai Menghijau Lumut kerana kalah berebut buaian tali reput dengan SERI BULAN...~
























17 comments:

  1. huhu, kak azie, kita rindu pak din (ikan bakornya) kirim salam kat dia ye... *nangis sambil tengok piring daun pisang hijau yang familiar*

    ReplyDelete
  2. kak, sotong itu sgt menggoda.. begitu juga dgn air bandung tu..

    ReplyDelete
  3. amboi kak azie sedapnya sotong tuu...

    mmg tengah lapa ni...tapi tekak ni sakit la pulak bila nak makan..

    ReplyDelete
  4. Lain kali kalau tak bawa client jgn lupa pulak ajak saya ....

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Sotong jantan tu best ! Kalau LF pergi ke pasar dan nak beli sotong, memang pilih yang bertelur ... tapi susah nak dapat. Ini mesti rezeki Azie

    ReplyDelete
  6. sotong itu sungguh....menyelerakan..

    Tengok pun dah terliur...:)

    ReplyDelete
  7. Salam

    Pencicah ikan tu sedap sgt, kak pernah mintak bawa balik ...!

    ReplyDelete
  8. walawehh
    makan sotong kompem tak pandang kiri kanan dah ;)

    ReplyDelete
  9. Speselnya pinggan daun pisang tu... kadang2 pinggan yang digunakan pun akan membangkitkan berahi nak makan.. (ayat bombastik sungguh)

    ReplyDelete
  10. lapar pulak bila tengok hidangan tu...

    ReplyDelete
  11. Rindu Tangling ...

    p/s : ingatkan akak dah ambik kontrak buat air kat situ sekarang. Hehehe

    ReplyDelete
  12. KUCING OREN GEMOK:
    Tak sempat pun dah nak kim salam. Makan tak toleh kiri kanan. hehehehe



    HANIS AZLA:
    Sotong tu menggoda tang mana? Janggutnya kah? hahahahaha!

    ReplyDelete
  13. AIN NORAINI:
    Sakit tekak kena makan nasi putih dengan sup saja tu saja. hehehehe. Sian.



    YUNUS BADAWI:
    Bang. InsyaAllah. Boleh, tapi abang kena kena belanja saya la. Berani?

    ReplyDelete
  14. DATO LF’:
    Ya Dato’. Susah nak dapat. Memang rezeki saya. Selalunya saya nak Sotong Bertelur tu saya call dulu PAK DIN minta dia belikan sebelah pagi. Tapi yg ini, saya gamble pegi ada plak.


    ZUREEN:
    Memang itu antara pilihan kami jika ke Tangling.

    ReplyDelete
  15. MAMA JU:
    Oh ya ka? Saya pun pernah tapau gak dulu. Makan kat rumah. Ohhh teringat-ingat.



    KAK HANI3:
    Tak sempat nak pandang kiri kanan, seba leka kunyah janggut sotong. hahahaha

    ReplyDelete
  16. NIDA:
    Ayat bombastik tu yang sedap dibaca. hehehehe



    MULUT PAYAU:
    Dah kenyang dah? hehehehe



    ACIK MLMW:
    Rindu gathering macam dolu-dolu.
    PAK DIN taknak upah Kak Azie, sebab nanti Kak Azie yg minum sendiri. hahahaha

    ReplyDelete
  17. salam,

    k azie, tgk sotong tu terus rasa nak pegi pasar beli sotong dan bakar sekarang jugak!
    huh..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails