Thursday, February 9, 2012

Lokasi “SERI BULAN” tu kat mana weyyy...?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis malam JumAAt
09-02-2012


Berkat malam JumAAt?

Mungkin juga hikmah kerana aku berkorban jawatan di sebuah syarikat dilepaskan dan dicadangkan kepada seorang teman lain (yang dah pun mula kerja). Atau mungkin juga kerana ada pihak yang “melihat dengan mata hati” tentang beberapa kelebihan dan keupayaan...

lalu aku mendapat tawaran kerja yang baik untuk Mac akan datang. Alhamdulillah, kerjaya akan diteruskan tanpa banyak masalah. Tanpa temuduga, tanpa carian. Tawaran tiba tanpa diduga. Cerita lanjut akan dikongsi nanti, jika sesuai.

Kisah lain:

Pada hari apa ntah...

ada orang hantar pic ini.



Oh.. gigih sungguh. Terimakasih walaupun blur banyak.

Aku tak pasti di mana lokasi gambar tu.





~...pada ketika cuaca mula mendung, awan mula memberat, SERI BULAN sudah mengAngan-Jenin tentang hujan lebat yang akan turun lalu HISYAM segera mengerti dia pasti dijadikan sparing-partner walaupun mungkin kemudian kedua-dua mereka akan dimarah-sayang bersama kiri dan kanan oleh Mak Utih dan Pak Utih...~







13 comments:

  1. nampak sangat ayu dh lama tak singgah sini..
    wah!!! kasut baru nampak, tinggi tuuuuu..

    tahniah dpt tempat kerja baru, dan tahniah ada gak tempat yang bernama seri bulan

    agak2 area pontian kot.. heheheh

    ReplyDelete
  2. Salam kenal dan tahniah! selamat menempuhi hidup baru.. InsyaAllah lebih baik

    ReplyDelete
  3. AYU:
    Kak Azie pun lama tak sempat nak BW dah banyak hari. Banyak entri kengkawan yang tertinggal.
    Terimakasih.
    Kak Azie sendiri tak sangka ada tempat (or benda?) nama SERI BULAN.




    SERUNAI:
    Salam kenal. Sila masuk, terimakasih.
    Terimakasih semangat itu.

    ReplyDelete
  4. whaa bagus la org amik pic ni..mmg khas utk Kak AA..=)

    ReplyDelete
  5. Tahniah. Bukan senang nak dapat kerja macam tu, tak payah buat apa2 tapi tawaran datang menjelma.

    Rasanya seri bulan tu takde kat penang

    ReplyDelete
  6. KALAM HATI:
    Memang tak sangka sungguh!



    LF:
    Alhamdulillah. Sungguh bersyukur!



    KAK SAM:
    Tawaran datang dari orang yang mengenali secara dekat.

    ReplyDelete
  7. ALhamdulillah...tahniah..i tumpang gembira..moga tempat baru ni lebih menyeronokkan...ceria selalu ya..:)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum,
    Rezeki Allah telah tertulis sejak azadi, usah gusar...

    Tahniah!

    ReplyDelete
  9. Sparing partner??!
    feewwiittt!
    hehehehe tahniah ye akak.. so happy for u!

    ReplyDelete
  10. Rezeki tu kak...Alhamdullillah... Nama Seri Bulan mmg unik!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails