Wednesday, February 8, 2012

WW @ AP.com: Rebung Digubah Menjadi Gulai, Teringat-ingat Termamai-mamai...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
08-02-2012





*pic snap sendiri, tak cilok orang punya




~...HISYAM tiba-tiba risau melilau bila sejak semalam kelibat SERI BULAN tidak kelihatan di sebalik kain tutup tingkap Teratak Nyatuh....~









15 comments:

  1. Lamanya tak makan gulai rebung *telan liur*...

    ReplyDelete
  2. Gulai rebung tu masih berbaki kat peti ais. Buluh tu pun ada ditanam kat kebun sekangkang kera Pak Tuan. Kalau ada rezeki boleh le sama2 merasa nanti...:)

    ReplyDelete
  3. suka sgt kalau rebuang buat gulai...sedapppp;)

    ReplyDelete
  4. ABk tak suka rebung...tapi boleh makan kuah n yg lainnya tu...nak cikit hantar le kat Klang

    ReplyDelete
  5. sebelum2 ni tak pernah makan rebung cam ni.. Last few weeks beli gulai kawah, merasa rebung ni.. Not bad.. Macam boleh p lagi lah..

    ReplyDelete
  6. rebung tu u dpt kat mana kenapa hijau kulit dia...selalu putih...

    ReplyDelete
  7. budak2 muda mmg x mkn rebung termasukla saya hehehe. Tp x miang ke mkn rebung tu?

    ReplyDelete
  8. Salam,
    Rebung ok tapi kureng sikit ! Kalau diganti dengan umbut kelapa, best gila !

    ReplyDelete
  9. nasib baik lah chek tak makan rebung...kalau tak konfem terliur sudahh!

    ReplyDelete
  10. saya tak penah makan rebung tp tgk gulai tu mcm sedap je. rebung mmg sedap ke kak?

    ReplyDelete
  11. Salam,

    Sedap tuhhhhhh....rebung faveret sekeluarga

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails