Sunday, January 22, 2012

Sarapan Bersama Blogger: Ada blogger nak lawan tarik rambut...?

Assalamualaikum
Ahad
22-01-2012


Sempat juga hadir pagi tadi di rumah blogger AKUZLE AYU, program Sarapan Bersama Blogger.



Pic snap sendiri tak cilok orang punya!
hehehehe tagline yang menjadi lawak pulak!

Cerita lanjut, nanti-nanti saja.

Terimakasih semua!

*situasi sekarang: nak lelap mata sekejap





~...HISYAM masih berada jauh dari pandangan mata, lalu setiap kali SERI BULAN merapatkan bulu mata yang tak berapa lentik itu, dia berharap dapat melihat HISYAM yang tersengih walau sinis, tetapi tetap sedap di pandang mata...~








15 comments:

  1. wah..beshnya.......
    jeles..huhuhu

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Dah bukak mata ke? Nak bagitahu, puding tadi sedap ... tak manis sangat !

    ReplyDelete
  3. Pic snap sendiri tak cilok orang punya!
    hehehehe tagline yang menjadi lawak pulak!

    ini bukan pasai tagline lawak...tapi kes MEROYAN TAK BLEH TERIMA KEMYATAAN..mak saya kata

    ReplyDelete
  4. Salam

    Saya dh tgk blog2 yg menceritakan kemeriahan majlis. Bestnya!

    ReplyDelete
  5. Kak azie tadi dah ain dh pegi kt blog dato'....betul tu kak gambar pun sampai dua kali diulangnya...

    Haiii... mcm ni kak azie? Nnpknya ain rela tarik diri...hihihihi hanya kite berdua jer yg tahukan...tak rela berbesan dot..dot.. tu...rahsia tau kak...nnt dato tembak kite plk kalau dia tahu...huhuhu...

    ReplyDelete
  6. napa akak tarut tagline macam tuh hihihihih boleh pinjam tak tagline akak tu, menarik pulak bunyinya

    ReplyDelete
  7. uncle LF cakap puding akak sedap. ok, saya rugi. :D

    ReplyDelete
  8. Salam K.Azieazah,
    Seronoknye...
    nnt klau pjg umur, bila balik Msia boleh tak sy nak join :)

    ReplyDelete
  9. Seronok berjumpa geng bloggers yg ceria.

    Bercerita bagaikan dah kenal lama - semuanya kerana kerap berceloteh, usik-mengusik & berkongsi rasa di alam maya.

    ReplyDelete
  10. moh kiter berduet g odisen raja lawak, kak...ahahahah

    ReplyDelete
  11. eh...mana blogger lelaki...Dato LF sorg je ke wakil...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails