Saturday, January 28, 2012

Menambah koleksi, bukan boleh jadi seksi pun...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Sabtu
28-01-2012


Sabtuday, hari bekerja juga, walaupun terlibat di luar kawasan KL.

Sepanjang minggu yang penuh dengan kerja, dan pelbagai peristiwa. Meletihkan.

Dan mood terumbang-ambing. Mujur masih boleh senyum kambing.

Terimakasih kepada ADIB, yang baru balik dari percutian minggu lalu. Macam tahu saja kegemaran makcik...!



*pic snap sendiri, tak cilok orang punya





~...apabila seseorang membisik di telinga kanan tentang HISYAM main jeling mata dengan anak dara Pak Imam di dusun ketika mengait rambutan, SERI BULAN hilang fikir lalu terasa bagai ingin menjerit di telinga kiri menyeru semut agar lelaki itu digigit matanya...~






8 comments:

  1. AA..'pic snap sendiri tak cilok orang punya'
    he he..trademark AA ttu..jangan sesapa pulak nka cilok kan..

    ReplyDelete
  2. AA..
    mengapa tidak SERI BULAN sendiri yang 'mengigit' telinga HISYAM jika kasih masih menebal di hati....jgn biarkan HISHAM terus bermain mata....:))

    ReplyDelete
  3. setuju dengan Acik Erna. hehe dah trademark. kena letak "copyright control"

    ReplyDelete
  4. cantik ole....suruh semut bawak sini sikit rambutan tu hehehe

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Kalau nak cilok pun, LF tak kan cilok AA punya

    ReplyDelete
  6. ni mesti tengah kait rambutan gading...lalalala

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails